خبرگزاری کار ایران

به تیم سابقم احترام می‌گذارم ولی محکوم به پیروزی هستیم

نریمان جهان: تعداد بالای ملی‌پوشان پرسپولیس به نفع این تیم است نه به ضررشان/ سوپرجام را می‌بریم تا خیلی چیزها را جبران کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۸۴۱

هافبک تیم تراکتور در مورد سوپرجام و تقابل با تیم سابقش صحبت کرد.

سامان نریمان جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای تراکتور در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و این روزها زیر نظر کادرفنی تمرینات منظمی را برگزار می‌کنیم تا تیم در شرایط آمادگی باقی بماند و بازیکنان بتوانند در ادامه مسابقات شرایط خوبی داشته باشند. اردویی در تبریز داشتیم و یک اردو هم در تهران داریم که امروز با بازی تدارکاتی مقابل پیکان به پایان می‌رسد و بعد از آن به تبریز بر می‌گردیم تا خودمان را آماده ادامه لیگ و سوپرجام کنیم.

وی در مورد وقفه مسابقات لیگ هم گفت: به هر حال این شرایط همیشه وجود داشته و مختص امسال نیست و همیشه به خاطر مسابقات تیم ملی در چند مقطع لیگ دچار سکته می‌شود و اگرچه این به کیفیت بازی‌ها و آمادگی تیم‌ها ضربه می‌زند ولی گریزی از آن نیست. این موضوع به تیم ما بیشتر ضربه زد چرا که تراکتور یک سری تغییرات داشت و چند هفته نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در اواخر مسابقات در حال اوج گیری و بهتر شدن بودیم و درست در جایی که داشتیم به شرایط مطلوب می‌رسیدیم این وقفه ایجاد شد ولی حالا همه سعی و تلاش ما این است که به بهترین شکل ممکن و در آمادگی مطلوب مسابقات را شروع کنیم و آنچه در تیم و بین بازیکنان می‌بینم شرایط خوب و انگیزه بالا بین بازیکنان است.

هافبک تراکتور در مورد تقابل با پرسپولیس در سوپرجام عنوان کرد: پرسپولیس تیم سابق من است و من همیشه برای تیم‌هایی که در آن سابقه عضویت داشتم به جز بازی مقابل تیم خودمان آرزوی موفقیت دارم و هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم به تیم دیگری توهین کنم و یا آنها را زیر سوال ببرم و پرسپولیس هم برای من تیم محترمی است ولی ما در این دیدار محکوم به پیروزی هستیم چرا که امسال به خیلی از دلایل نتوانستیم انتظاراتی که هواداران از ما داشتند را برآورده کنیم و می‌خواهیم با هدیه دادن این جام به آنها به نوعی از این عزیزان دلجویی کنیم.

نریمان جهان در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها به تعداد زیاد ملی‌پوشان خود و مصدومیت چند بازیکن در تیم ملی معترض هستند هم گفت: من نمی‌دانم پرسپولیسی‌ها واقعاً چنین اعتراضی داشتند یا نه و این را از شما می‌شنوم ولی این موضوع جای اعتراض ندارد چرا که اتفاقاً به سود آنها خواهد بود و بازیکنان‌شان در شرایط بازی قرار دارند و این یک پوئن مثبت برای آنها خواهد بود. ضمن اینکه فکر می‌کنم تراکتور شایستگی این را داشت که بیشتر از یک سهمیه در تیم ملی داشته باشد و ما بازی‌های خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و بهتر بود کادرفنی تیم ملی نگاه ویژه‌تری به تیم ما می‌داشت.

وی در پایان در مورد شرایط تراکتور هم خاطرنشان کرد: شرایط خوبی داریم و چند مصدومی که داشتیم هم شرایط بازی پیدا کردند و فکر می‌کنم فقط پیمان بابایی در حال حاضر مصدوم است و امیدوارم او هم زودتر بهبود پیدا کند. رقابت‌های حساسی در پیش داریم و علاوه بر سوپرجام برای سهمیه هم می‌جنگیم و باید در ادامه مسابقات بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز