خبرگزاری کار ایران

مهاجرانی: عراق را شکست می‌دهیم و به عنوان صدرنشین صعود می‌کنیم / بازیکنان ایران یک سر و گردن از تیم‌های آسیایی بالاتر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۸۳۰

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد شاگردان دراگان اسکوچیچ به عنوان صدرنشین از دور مقدماتی جام جهانی صعود کنند.

حشمت مهاجرانی در گفتگو با ایلنا درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر اظهار داشت: ایران در این بازی‌ها فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته است. ما توانستیم در هر سه بازی عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم و حتی مقابل میزبان این رقابت‌ها که تیم بحرین باشد به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنیم که این یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران است.

پیش بینی می‌کنید به عنوان صدرنشین صعود کنیم؟ مهاجرانی در پاسخ به این سوال گفت: بازیکنان ایران یک سر و گردن از تمام تیم‌های آسیایی بالاتر هستند و معمولا هم همیشه در مواقع سخت بهترین نتیجه را می‌گیریم. پیش‌بینی من این است که پیروزی ایران نزدیک است و امیدوارم تیم ملی ایران با این پتانسیل در مرحله بعدی حضور داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی حساس برابر عراق همچنین گفت: بازی سختی را مقابل عراق در پیش داریم. آن‌ها یکی از تیم‌های سختکوش این رقابت‌ها بوده‌اند و نتایج درخشانی هم گرفته‌اند اما مطمئنم ایران، عراق را هم شکست می‌دهد و به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود خواهد کرد. شاید در ابتدای مسابقات، ما نتایج خوبی نگرفتیم اما پس از آمدن اسکوچیچ بر روی نیمکت تیم ملی شرایط بهتر شد.

او درخصوص عملکرد خط حمله به خصوص مهدی طارمی و سردار آزمون عنوان کرد: طارمی و آزمون هر دو در تیم‌هایشان بهترین هستند. بازی کردن در فوتبال اروپا کار هر کسی نیست اما هر دوی آنها توانسته‌اند با بهترین عملکرد، دروازه هر تیمی را باز کنند. زوج طارمی و آزمون مقابل هر تیمی خطرناک است و این را هم در نظر بگیرید که ما مهدی قائدی جوان را هم داریم که در بازی مقابل کامبوج نشان داد چقدر برایش بازی در تیم ملی مهم است.

مهاجرانی درمورد عملکرد دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی هم گفت: بعد از دو بازی ابتدایی تیم ملی اعتماد به نفس اسکوچیچ هم بالا رفت و او نشان داد از توانایی بالایی برخوردار است. اسکوچیچ سال‌ها در ایران مربیگری کرده و به توانایی بازیکنان ایرانی کاملا واقف است و همین می‌تواند یک نکته مثبت برای وی محسوب شود.

حشمت مهاجرانی همچنین درباره شرایط فوتبال ایران گفت: کم و بیش پیگیر فوتبال ایران هستم و بازی‌های لیگ را تماشا می‌کنم. چند تیم بالایی جدول همگی شانس قهرمانی دارند و همین باعث شده که ما یک لیگ جذاب را شاهد باشیم. فقط تنها ناراحتی این است که تماشاگران نمی‌توانند از نزدیک بازی‌ها را تماشا کنند که امیدوارم هرچه زودتر شرایطش مهیا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز