خبرگزاری کار ایران

گروه B یورو ۲۰۲۰

پیش بازی روسیه و بلژیک: شیاطین سرخ در سرزمین تزارها

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۷۱۵

تیم ملی فوتبال روسیه امشب در سن پترزبورگ میزبان تیم ملی فوتبال بلژیک خواهد بود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال روسیه روز شنبه(امروز) 12 ژوئن ساعت 21:00 CET( 23:30 به وقت ایران) در گروه B یورو 2020 در سن پترزبورگ به مصاف بلژیک می‌رود. برترین تیم ملی جهان بر اساس رنکینگ فیفا، یعنی بلژیک مشتاق اثبات کلاس و سطح خود در یورو 2020 است، زیرا در یک چهارم نهایی در سال 2016 مقابل نمایش غافلگیرکننده ولز سقوط کرد و از دور بازی‌های کنار رفت. شیاطین سرخ اروپا در هفت بازی خود برابر روسیه شکست نخورده‌اند اما نمی‌توانند از میزبان خود در سن پترزبورگ هدیه بگیرند.

ترکیب احتمالی

بلژیک: کورتوا، آلدرویرلد، فرتونگن، دنایر، مونیر، دندانکر، تیلمانس، تورگان هازازد، مرتنز ، لوکاکو ، دوکو

روسیه: شونین، ماریو فرناندس، بارینوف، دیژیکیا، سمنوف، کاراوائف، زوبنین، اوزدوئف، گولوین، میرانچوک، دژیوبا

کنفرانس خبری سرمربیان

روبرتو مارتینز، مربی بلژیک: "من قبول دارم که بازی اول اغلب در یک تورنمنت بزرگ، سخت ترین بازی است. شما باید از نظر روحی و جسمی آماده وارد مسابقات شوید. این یک آزمایش واقعی خواهد بود، زیرا ما این تیم را به خوبی می‌شناسیم، اما آنها همچنین ما را کاملا می‌شناسند و از حمایت طرفدارانشان برخوردار خواهند شد. "

استانیسلاو چرچسوف، سرمربی روسیه: "ما قبلاً در مسابقات مقدماتی با آن‌ها بازی کردیم. آنها تیم خوبی هستند: بلند پرواز، قدرتمند، با مربی عالی و بازیکنان خوب. جای تعجب نیست که آنها در چند سال گذشته در رده‌های بالای فیفا قرار گرفته‌اند. بازی‌های اخیر ما با بلژیک فوتبال دیدنی و جذاب است که هواداران را به وجد می‌آورد. ما می‌فهمیم که در کجا هستیم. ما در زمره تیم‌های مدعی قهرمانی تورنمنت نیستیم، اما این هیچ معنایی ندارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز