خبرگزاری کار ایران

رحیمی‌نیا: هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۷۲

بازیکن تیم ملی فوتبال معتقد است در مسابقه فوتبال نمیتوان گفت که یک تیم خیلی ضعیف و یا قوی است و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

به گزارش ایلنا، کیمیا رحیمی‌نیا، بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان در خصوص بازی برابر تاجیکستان گفت: اولین بازی برابر تاجیکستان را به خوبی پشت سر گذاشتیم. این بازی بسیار حساس بود. مدت زیادی بود که به دلیل ویروس کرونا نتوانسته بودیم در میادین بین المللی حضور یابیم. شکر خدا نتیجه مطلوب را گرفتیم. یکسری ناهماهنگی بین بازیکنان بود که دلیلش بر می گردد به آشنا نبودن زمین، دوری از مسابقات بین المللی.

وی ادامه داد: تیم تاجیکستان دست و پا بسته نبود. حمله می کرد و خوب بودند اما ما از فرصتهای خود استفاده کردیم و تاکتیک هایی که مربیان خواستند را در زمین بازی اجرا کردیم و به گل رسیدیم.

رحیمی نیا در پایان گفت: در بازیهای بعدی قوی تر بازی خواهیم کرد و پیروز می شویم. خیلی ها فکر می کنند بازی برابر افغانستان راحت است و با تفاضل گل بالا میتوانیم این تیم را شکست دهیم. در فوتبال شاید یک تیم ضعیف و یا خیلی قوی باشد اما ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و مقابل هر تیمی که هستیم با تکنیک و گام به گام پیش می رویم تا موفق شویم. ما نهایت تلاش خود را بکار می‌گیرم تا پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم و برایمان اهمیت ندارد تیم مقابل ما چه تیمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز