خبرگزاری کار ایران

سرآسیایی در مس کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۴۰

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان مدتی در لیگ آزادگان فعالیت خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، سرپرست باشگاه مس کرمان با ابراز تشکر از مسئولین باشگاه مس رفسنجان و محمد ربیعی سرمربی این تیم از حضور کوتاه مدت مجتبی سرآسیابی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در کادرفنی مس کرمان خبر داد.

علی رمضانی با بیان اینکه خانواده بزرگ ورزش مس در کنار هم برای موفقیت و اعتلای نام مس تلاش خواهند کرد و بین باشگاه‌های مسی همیشه ارتباط تنگاتنگ و دوستانه ای وجود داشته، عنوان کرد: متاسفانه شرایط نتیجه گیری هفته‌های اخیر تیم فوتبال مس کرمان چندان مساعد نبوده است و با توجه به اینکه تنها هدف این تیم صعود به لیگ برتر می باشد، مجموعه مس رفسنجان و در راس کادر فنی آن‌ها دوست عزیزم محمد ربیعی لطف کرد و با موافقت خود اجازه داد تا به صورت کوتاه مدت مجتبی سرآسیایی در کنار مس کرمان باشد.

وی افزود: بدین وسیله از او، باشگاه مس رفسنجان و مدیرعامل این باشگاه مجید زیندینی تشکر ویژه‌ایی داریم و مطمئن هستیم مس رفسنجان همچون همیشه مایه افتخار و مباهات ورزش استان و شرکت ملی صنایع مس ایران خواهد بود. این باشگاه نیز همچون همیشه که ارتباطات تنگاتنگی با هم خانواده‌های خود داشته، در کنار باشگاه مس رفسنجان خواهد بود و برای موفقیت و اعتلای نام مس تلاش خواهد کرد.

سرپرست باشگاه مس کرمان با تاکید بر اینکه 6 فینال حساس و سرنوشت ساز تا پایان فصل داریم، گفت: با تمام توان و اعتقاد به کادرفنی و بازیکنان تیم برای مردم و هواداران مس تلاش خواهیم کرد و امیدواریم همچون همیشه لطف خداوند نیز شامل حالمان شود. ان‌شاالله مس کرمان به جایگاه واقعی خود که لیاقت و شایستگی  آن را دارد بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز