خبرگزاری کار ایران

قایدی: به نظر خودم شبیه به خداداد عزیزی هستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۲۴۱

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با کامبوج و گلزنی در این مسابقه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی قایدی پس از برتری ایران مقابل کامبوج درخصوص گلزنی‌اش گفت: خداراشکر می‌کنم که توانستم دل مردم ایران را شاد کنم، دوم اینکه با یک بازی و نتیجه خوب آماده بازی بعدی شویم و با روحیه به مصاف عراق برویم.

او ادامه داد: زدن گل ملی یک شور و هیجان خاصی دارد و من خداراشکر می‌کنم که اینجا دومین گل ملی و اول گل رسمی را زدم و امیدوارم که مداوم باشد.

قایدی در پاسخ به این سوال که با گلزنی او بازیکنان خوشحالی خاصی داشتند، گفت: همه دوست داشتند که من گل بزنم، نظر لطف‌شان است و خداراشکر که توانستم خوشحال‌‌شان کنم. حضور در اینجا باعث افتخار است و امیدوارم تنها تیم برنده شود.

مهاجم تیم ملی درباره رویارویی با تیم ملی عراق گفت: خداراشکر با یک نتیجه خوب توانستیم برنده شویم. برای برد به مصاف عراق می‌رویم، به تیم عراق احترام می‌گذارم ولی ما حتما باید امتیاز کامل را در آن بازی کسب کنیم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم. 

قایدی درباره اینکه یک گل هم به ثمر نرساند، گفت: بله، پاس دادم. پاس گل را بیشتر دوست دارم، به کاوه رضایی پاس دادم. من بیشتر پاس دادن را دوست دارم ولی فکر کنم خودم تنها بودم گل می‌زدم. کاوه به من گفت که توقع پاس دادنم را نداشت ولی گفتم که چون در فضای خوبی بود پاس دادم.

خودت را با کدام یک از مهاجمان قبلی تیم ملی مقایسه می‌کنی؟ قایدی در پاسخ به این سوال گفت: خیلی‌ها به من می‌گویند که شبیه خداداد عزیزی هستی، من هم احترام می‌گذارم و نظرم خودم هم این است. نسل گذشته که آقای عزیزی و دیگران بودند یک نسل طلایی بودند و امیدوارم که ما هم بتوانیم جا پای این بزرگان بگذاریم و جاویدان شویم.

او همینطور در پایان گفت: صد در صد رقابت برای حضور در ترکیب بالاست. ما همه تلاشمان را برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهیم. از مردم می‌خواهم که ما را دعا کنند و تنها نگذارند تا بازی آخر را هم با برد پست سر بگذاریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز