خبرگزاری کار ایران

وضعیت تراکتور پیش از سوپرجام؛ نه چندان مطلوب

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۱۰۹

وضعیت حال حاضر تراکتور برای سوپرجام شباهت چندانی با تاریخ قبلی این مسابقه ندارد.

به گزراش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرانجام قرار بر این شد تا طبق اعلام سازمان لیگ دو تیم پرسپولیس و تراکتور در دیدار سوپرجام فصل گذشته فوتبال ایران روز سی خرداد ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

تراکتور با قهرمانی در جام حذفی گذشته و پرسپولیس هم با قهرمانی در لیگ نوزدهم جواز حضور در سوپرجام را به دست آوردند و با وجود اینکه این دیدار قرار بود ابتدا پیش از شروع فصل و در تاریخ اعلام شده بعدی نیم فصل به مصاف هم بروند در نهایت این بازی به مقطع کنونی موکول شد و این موضوع از هر جهت به زیان تراکتور شده است.

سرخپوشان تبریزی نسبت به قبل علاوه بر احسان حاج صفی که از جمعشان جدا شد، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را هم از دست دادند و سعید واسعی هم با نظر خطیبی از تیم کنار گذاشته شده تا این تیم نسبت به قبل از لحاظ مهره وضعیت مطلوبی نداشته باشد.

از سوی دیگر میزبانی این دیدار به پرسپولیس رسیده و همچنین باید اشاره کرد که سرخپوشان تهرانی در نیم فصل خودشان را تقویت کرده و با بازگشت آل کثیر از محرومیت و جذب نفراتی مثل ترابی و مغانلو قدرت مضاعفی پیدا کردند و این هم به زیان تراکتور است.

اما فرصت تعطیلات ایجاد شده بین مسابقات باعث شده تراکتوری ها بتوانند مصدومان خود از جمله میثم تیموری و هادی محمدی که وضعیت مطلوبی نداشتند را آماده بازی کنند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این نفرات همراه تراکتور خواهند بود.

تراکتور از امروز اردوی ۳ روزه ای در تهران برپا کرده و دیداری تدارکاتی با پیکان در پیش دارد تا آمادگی بازیکنان به سطح مطلوب برسد.

شاید یک پوئن مثبت دیگر تراکتور هم داشتن تنها یک نماینده در تیم ملی یعنی محمدرضا اخباری باشد و برخلاف پرسپولیس تمام بازیکنان این تیم در اختیار خطیبی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز