خبرگزاری کار ایران

مقصد نونو سانتو مشخص شد

تمامی اخبار و شایعات نقل و انتقالات تابستان 2021 در ماه ژوئن

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۹۹۳

آخرین اخبار و به روز رسانی‌های مربوط به پنجره نقل و انتقالات تابستانی در ماه ژوئن را بررسی کنید.

به گزارش ایلنا، به دنبال پایان رقابت‌های باشگاهی در سطح فوتبال اروپا، بازار نقل و انتقالات آغاز بکار کرده و تیم‌های مطرح قاره سبز درصدد جذب و فروش بازیکنان تا پیش از شروع فصل آینده هستند. نقل و انتقالات طی یک سال اخیر به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و کاهش درآمد باشگاه‌ها چندان جذاب و قابل توجه دنبال نشد اما تابستان 2021 می‌تواند شروع مجددی برای بازیکنان و باشگاه‌ها باشد تا دوباره چرخه فوتبال را از این طریق به راه بیندازند.

جدیدترین اخبار، گمانه‌زنی‌ها، اظهارنظرات، شایعات و احتمالات پیرامون بازیکنان و باشگاه‌های فوتبال اروپا را هر روز می‌توانید در خبرگزاری ایلنا مشاهده کنید. تمامی اخبار در ماه ژوئن را در زیر می‌خوانید:

رسمی: قرارداد مسی و راموس با تیم هایشان به اتمام رسید و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند!


رسمی: نونو اسپریتو سانتو با امضای قراردادی دو ساله تا پایان ژوئن 2023 به عنوان سرمربی جدید تاتنهام انتخاب شد.


روزنامه اکیپ فرانسه تایید کرد باشگاه پاری سن ژرمن در حال مذاکره با سرخیو راموس است و آنها به توافق نزدیک هستند.


رومانو: کریستیانو رونالدو در حال حاضر در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با یوونتوس نیست. اکنون بیانکونری منتظر است رونالدو و خورخه مندس تصمیم بگیرند که در این تابستان یوونتوس را ترک کنند یا خیر. کریستیانو رونالدو تا ژوئن 2022 با یوونتوس قرارداد دارد،‌ دستمزد 31 میلیون یورو خالص در هر فصل .


رومانو: آتالانتا در حال مذاکره پیشرفته برای جذب خوان موسو از اودینزه است، مذاکرات برای رسیدن به توافق در جریان است.


رومانو: اودینزه به زودی اعلام خواهد کرد قرارداد رودریگو دی پائول به اتلتیکو مادرید قطعی است، قیمت انتقال 35 میلیون یورو خواهد بود، انتقال قطعی خواهد بود.


کونراد بازیکن آمریکایی لاماسیا با قرارداد 3 میلیون یورویی به مارسی پیوست


فابریتزیو رومانو: معامله لوکونگا از اندرلخت به آرسنال در حال نهایی شدن است. پیشنهاد رسمی توپچی‌ها همانطور که دیروز تائید شد وجود دارد. هزینه احتمالی 17 نیم میلیون یورو به اضافه 4 نیم میلیون یورو متغیرات خواهد بود.


کوریره دلو اسپورت: اطرافیان اولیویه ژیرو به طور فعال در تلاشند تا در تابستان امسال ژیرو از چلسی به میلان برود.


رسمی:‌ باشگاه منچسترسیتی قرارداد فرناندینیو را تا پایان ژوئن سال 2022 تمدید کرد و او یک فصل دیگر در جمع شاگردان پپ گواردیولا ماندنی است.


جانلوکا دی مارزیو: فرانک ریبری از فیورنتینا جدا خواهد شد. ریبری می خواهد در سری آ باقی بماند.


 فابریتزیو رومانو: فدراسیون فوتبال فرانسه مجبور است اکنون تصمیم گیری کند یا با دیدیه دشام ادامه دهد یا زیدان را سرمربی کند.


المپیک مارسی در حال مذاکره با آ اس رم برای جذب پائو لوپز و چنگیز اوندر است. مذاکرات در این هفته ادامه خواهد داشت.


به گفته نشریه گل، مدیران منچسترسیتی علاقه مند به جذب آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی بارسلونا هستند و شرایط جذب این مهاجم را پیگیری می‌کنند. 


مارکو آرناوتوویچ در حال بازگشت به اروپا است. او اکنون قرار است به عنوان بازیکن آزاد با بولونیا قرارداد ببندد - توافق نامه جدایی از شانگهای SIPG چین و پیوستن دوباره به فوتبال ایتالیا انجام شده است.


اتلتیک: پیشنهاد دوم و 30 میلیون پوندی استون ویلا برای امیل اسمیت هم از سوی آرسنال رد شد. توپچی‌ها معتقدند اسمیت فروشی نیست، هرچند دو طرف هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند و استون ویلا نیز برای جذب این هافبک جوان پا پس نمی‌کشد.


جاناتان بارنت راینن، ایجنت ادواردو کاماوینگا رسماً از مذاکرات این بازیکن با منچستریونایتد خبر داده است.


 فابریتزیو رومانو: اکنون با حذف تیم ملی پرتغال از مسابقات یورو، انتظار می‌رود پاتریسیو ولورهمپتون را ترک کند و به رم بپیوندد.


 فابریزیو رومانو:  پس از ناپولی و لاتزیو، اکنون آرسنال نیز با ایجنت های نونو تاوارز در ارتباط بوده است. بنفیکا برای فروش مدافع 21 ساله خود، 15 تا 17 میلیون یورو می‌خواهد. پس از تمدید قرارداد با کیران تیرنی، توپچی ها با آرامش تصمیم خواهند گرفت که چگونه در پست دفاع چپ عمل کنند.


اسکای اسپورت:"اسکات پارکر طی 48 ساعت آینده فولام را ترک خواهد کرد، نمایندگان پارکر در حال انجام آخرین امور مربوط به فسخ قرارداد او با فولام هستند و سپس او هدایت بورنموث را برعهده خواهد گرفت."


دنیله لونگو: خامس یکی از ایده‌های جانشینی هاکان در میلان است اما هنوز هیچ چیزی در مذاکرات پیشرفت نکرده است.


نیکولو اسکیرا: فیلیپه اندرسون به لاتزیو پیشنهاد شده است. وستهام 8 تا 10 میلیون یورو برای فروش او درخواست می‌کند. 


انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن قطعی شده است؛ توافق شب گذشته حاصل شد و تست پزشکی هفته آینده برگزار می‌شود. قرارداد تا ژوئن 2026 خواهد بود. اینتر 60 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو هزینه اضافی دریافت خواهد کرد. انتقال دوناروما و حکیمی به زودی اعلام رسمی می‌شود.


ساموئل لاکورت: یونایتد و رئال در مذاکره بر سر واران در حال پیشرفت هستند.


اسکای: منچسترسیتی تصمیم نهایی درباره مذاکرات جک گریلیش و هری کین را پس از یورو خواهد گرفت. هر دو بازیکن انگلیسی "اهداف اصلی" محسوب می‌شوند اما مادامی که آنها روی یورو 2020 متمرکز هستند هیچ اتفاقی نمی افتد. 


فابریزیو رومانو: رئال مادرید جلسه‌ ای را با ایجنت گرت بیل بعد از مسابقات یورو در نظر گرفته است، آنها با هم در مورد آینده او تصمیم خواهند گرفت، کارلو آنچلوتی هنوز هم رابطه خوبی با ستاره ولزی دارد.


فابریتزیو رومانو: کارلو آنچلوتی دوست دارد یک هافبک جدید برای رئال مادرید به خدمت بگیرد. اما در حال حاضر هنوز هیچ چیز پیشرفته‌ای وجود ندارد زیرا کهکشانی‌ها بازیکنان زیادی برای فروش دارند و سپس آنها به دنبال خریدهای جدید بالقوه هستند.


مذاکرات بین منچسترسیتی و استون ویلا برای جک گریلیش به صورت پیشرفته در جریان است.


جو بلینگهام موافقت کرده است قرارداد خود را با بورسیادورتموند تا ژوئن 2026 تمدید می‌کند.


معامله جیدون سانچو از بورسیادورتموند به منچستریونایتد با 80 میلیون پوند در آستانه نهایی شدن است.


جانلوکا دی مارزیو: ژول کونده از سویا هدف اصلی تاتنهام است.


فلورنتینو پرز درباره آینده براهیم دیاز: "ما چند بازیکن را به صورت قرضی ترانسفر می‌کنیم، براهیم دیاز در میلان پیشرفت کرده است، اگر موقعیت برای ماندن دیاز نباشد او در میلان خواهد ماند."


گاردین: درحالیکه قرار بود لوسین فاوره امروز قرارداد خود را به عنوان سرمربی جدید کریستال پالاس امضا کند و حتی این باشگاه در حال دریافت مجوز کار وی بود، فاوره در لحظه آخر تصمیم گرفت پیشنهاد پالاسی‌ها را رد کند. این مربی سوئیسی دیگر به سلهرست پارک منتقل نخواهد شد.


فابریزیو رومانو: منچستریونایتد رسماً به بورسیادورتموند اعلام کرده آماده پرداخت 85 میلیون یورو برای جیدون سانچو است. موارد اضافه شده به عنوان بخشی از مذاکره برای دستیابی به توافق را اضافه کنید. زنبورها برای جیدون سانچو 95 میلیون یورو می‌خواهند. سانچو به صراحت اعلام کرده است می‌خواهد برای شیطان سرخ بازی کند.


لیورپول قرارداد دروازه بان جوان خود کائویمین کلهر را به صورت بلند مدت تمدید کرد.


پائولینیو: من خوشحال می‌شوم که به بارسلونا برگردم. اگر بارسلونا با من تماس بگیرد، نه پول و نه قرارداد هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند و این که من بازیکن آزاد هستم.


ایجنت پائولو دیبالا در این هفته برای تمدید قرارداد این بازیکن با سران یوونتوس تماس خواهد گرفت.


لوسین فاوره یک قدم تا پیوستن به کریستال پالاس به عنوان مربی جدید فاصله دارد، قرارداد سه ساله از سوی اد آرونز گزارش شده است، قرارداد تایید شده است - انتظار می رود که در روزهای بعدی مجوز کار گرفته شود.


نیکولو اسکیرا: وستهام 18 میلیون یورو به فیورنتینا برای نیکولا میلنکوویچ پیشنهاد داده است. ویولا برای فروش بازیکن صربستانی 25-30 میلیون یورو می‌خواهد. 


فابریزیو رومانو: لیونل مسی قرارداد خود را با بارسلونا تا ژوئن 2023 تمدید خواهد کرد. تردیدی در این موضوع وجود ندارد اما هنوز برخی بندها در ساختار قرارداد وجود دارد. به همین دلیل تا الان اطلاعیه رسمی وجود نداشته است اما تمدید قرارداد قطعی است و فقط مسئله زمان است.


جانلوکا دی مارزیو: آخرین پیشنهاد پاریس برای جذب اشرف حکیمی به اینتر 65 میلیون یورو + متغیرات بود، برای بستن قرارداد لازم است پیشنهاد به 70 میلیون یورو افزایش پیدا کند، نراتزوری حداقل 70 میلیون یورو می‌خواهد. اشرف حکیمی بین پاریس و چلسی انتخاب خود را کرد و آن تیم پاریس است.


اتلتیک: ناتان کالینز مدافع میانی استوک سیتی بزودی با ۱۲ میلیون پوند به برنلی خواهد پیوست. با این وجود، برنلی انتظار دارد جیمز تارکوفسکی در تابستان جاری در این تیم بماند و سال آینده با اتمام قراردادش، به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند.


نیکو گونزالس وینگر آرژانتینی باشگاه اشتوتگارت با قراردادی به ارزش 27 میلیون یورو به اضافه پاداش به باشگاه فیورنتینا پیوست.


رومانو: یوونتوس مذاکره با ساسولو را برای پیشنهاد خرید مانوئل لوکاتلی با قراردادی قرضی با بند خرید اجباری آغاز خواهد کرد. رادو دراگوسین می تواند به عنوان بخشی از معامله در اولین پیشنهاد رسمی باشد. قیمت بازیکن 40 میلیون یورو است.


آنگوس گان دروازه ساوتهمپتون با قراردادی ۴ ساله به تیم سابق خود نوریچ سیتی پیوست.


فابریتزیو رومانو: مدافع میانی چلسی، لوی کولویل قرار است قرارداد خود را به مدت 4 سال با آبی‌های لندن تمدید کند. این بازیکن از نظر مدیران چلسی برای آینده باشگاه بسیار با ارزش است. کولویل در فصل آینده به صورت قرضی به یک تیم چمپیونشیپ خواهد پیوست.


فابریتزیو رومانو: رم در تلاش است تا معامله روی پاتریسیو و گرانیت ژاکا را در روز های آینده نهایی کند. در صورت جدایی پاتریسیو، خوزه سا دروازه‌ بان جدید ولورهمپتون خواهد بود که از المپیاکوس خواهد پیوست. گرانیت ژاکا برای پیوستن به رم تحت فشار است، رم و آرسنال برای تکمیل قرارداد تلاش می‌کنند.


فابریزیو رومانو: بارسلونا در حال کار بر روی آخرین جزئیات، بندها و آماده‌ سازی پیشنهاد تمدید قرارداد جدید رسمی تا ژوئن 2023 برای لیونل مسی است. کاتالان‌ها اطمینان دارند پس از گفتگوهای مثبت، توافق نامه را کامل می‌کنند.


رسمی: میلوت راشیکا با قراردادی دائمی به مبلغ 9 نیم میلیون یورو از وردربرمن به نوریچ سیتی پیوست. قرارداد راشیکا با نورویچ سیتی تا ژوئن 2025 خواهد بود.


رسمی: هاکان چالهان اوغلو بازیکن فصل گذشته میلان طی یک قرارداد آزاد تا ژوئن 2024 به اینتر پیوست.


فابریتزیو رومانو: منچستریونایتد هنوز روی قرارداد جیدون سانچو کار می‌کند اما در تابستان امسال شیاطین سرخ به دنبال جذب یک مدافع میانی هم هستند. رافائل واران در لیست خرید حضور دارد.

منچستر یونایتد همچنین از بند فسخ قرارداد پائو تورس آگاه است (بند فسخ 65 میلیون یورویی)


جانلوکا دی مارزیو: خامس رودریگز یکی از گزینه های میلان برای جایگزینی هاکان چالهان اوغلو است.


تونی خوان مارتی: آداما ترائوره خود را به عنوان خرید احتمالی بارسا در این تابستان اعلام می‌کند: "بارسلونا خانه من است. من در آنجا بزرگ شده ام." 


نیکولو اسکیرا: مربی برایتون، گراهام پاتر در لیست کوتاه اسپرز قرار دارد تا فصل آینده سرمربی جدید تاتنهام باشد. 


اتلتیک: گابریل ژسوس، رحیم استرلینگ، آیمریک لاپورت و ریاض محرز هر کدام در زمره بازیکنانی هستند که منچسترسیتی تمایل دارد در قرارداد احتمالی، برای جذب هری کین به تاتنهام پیشنهاد کند‌. سیتی مایل به پرداخت 100 میلیون پوند است اما فقط پیشنهاد 150 میلیون پوندی تاتنهام را وادار به فکر کردن می‌کند. دنیل لوی مصمم به حفظ کین می‌باشد و تمرکزش بر روی یافتن سرمربی جدید اسپرز است.


فابریتزیو رومانو: آتالانتا هنوز در تلاش است تا استیون بوتمن را از لیل جذب کند. باشگاه‌های پریمیرلیگ از ژانویه به این مدافع هلندی علاقه مند هستند اما آتلانتا اکنون برای رسیدن به توافق تلاش می‌کند، او هدف اصلی است.


با اعلام فابریزیو رومانو، جیانلوئیجی دوناروما در خارج از اردوی تیم ملی ایتالیا تست‌های پزشکی تیم پاری سن ژرمن را پشت سر گذاشت و به زودی با قراردادی تا پایان سال ۲۰۲۶ به عنوان خرید جدید این تیم معرفی می‌شود.


 تاک اسپورت: ″به نظر می‌رسد پس از مخالفت جدی هواداران اورتون با انتصاب رافا بنیتز، سران این باشگاه تصمیم گرفته اند این مربی را از لیست گزینه های خود کنار بگذارند.″


جانلوکا دی مارزیو: اینتر اکنون با هاکان چالهان اوغلو تماس گرفته است. هاکان چالهان اوغلو اکنون دو پیشنهاد روی میز دارد: تمدید قرارداد با میلان و رفتن به اینتر. فابریتزیو رومانو این خبر را تائید کرد.


فابریتزیو رومانو: میلان در آستانه توافق با رئال مادرید برای جذب قرضی یکساله براهیم دیاز با بند خرید است. رئال مادرید می‌خواهد بند بازخرید را در قرارداد بگنجاند. همچنین دو باشگاه درباره آلوارو اودریوزولا مذاکره کردند.


فابریتزیو رومانو: اینتر منتظر دریافت پیشنهاد جدیدی برای اشرف حکیمی است. مذاکرات با پاریس در حال انجام است.


جانلوکا دی مارزیو: میلان همچنان به جونیور فیرپو علاقه مند است. بارسلونا فعلأ نمی‌خواهد او را به قرضی از دست بدهد (آنها فروش بازیکن را ترجیح می‌دهند) امید روسونری به این است که نظر کاتالان‌ها تغییر کند.


نیکولو اسکیرا: قصه بدون پایان. لیونل مسی و بارسا: تمدید قرارداد تا سال 2023 آماده است. آخرین جزئیات و معامله تمام شده است.


رومانو: فردا صبح برای جیانلوئیجی دوناروما به عنوان دروازه بان جدید پاری سن ژرمن، قراردادی تا سال 2026 امضا می‌شود. پاریس منتظر است سرمربی جدید اورتون درباره مویز کین تصمیم بگیرد - لئوناردو او را دوباره به عنوان بازیکن قرضی می‌خواهد.


نیکولو اسکیرا: جنوا و یوونتوس در حال مذاکره برای جیانلوکا فرابوتا هستند. جنوا گزینه خرید برای دفاع چپ را می‌خواهد، اما یووه می‌خواهد گزینه‌ای را برای بازخرید او در معامله بگنجاند. برای رسیدن به توافق نهایی، جلسه‌ای در روزهای آینده ترتیب داده شده است. 


یوونتوس از قیمت بالای درخواستی منچستریونایتد برای پل پوگبا، که 80 میلیون یورو است، تعجب کرده است.


میرر: رافائل واران با منچستریونایتد در ارتباط است و لیگ برتر انگلیس مقصد مورد علاقه او خواهد بود اگرچه پاری سن ژرمن هم به این بازیکن علاقه دارد.


رومانو: اینتر در صدد جذب لوئیز آلبرتو بود که مشخصا بدلیل علاقه ساری و همچنین خود عوامل لاتزیو به آلبرتو این انتقال هیچوقت عملی نخواهد شد.


نیکولو اسکیرا: میلان با نهایی کردن توافق با رئال مادرید برای گرفتن براهیم دیاز با معامله قرضی به اضافه گزینه خرید 20 میلیون یورو فاصله کمی‌ دارد. طی روزهای آینده جلسه ای برای کامل کردن فرایند کار ترتیب داده می‌شود. 


فابریتزیو رومانو: آرسنال علیرغم شایعات مذاکره ای با لاتزیو برای خواکین کورئا نداشته است. عقاب‌ها به لوکاس توریرا علاقه مند هستند، قیمت این بازیکن 20 میلیون یورو است. معامله پیچیده خواهد بود ، در صورت عدم تغییر قیمت شانسی وجود ندارد.


اسکای: علاقه چلسی به اشرف حکیمی همچنان پابرجاست. ممکن است مارکوس آلونسو در معامله گنجانده شود، همچنین اینتر به کریستینسن و امرسون علاقه دارد.


دی مارزیو: آینده کریستیانو رونالدو هنوز نا مشخص است. او می تواند از یوونتوس جدا شود. خورخه مندس طی چند روز آینده با مدیران بیانکونری دیدار خواهد کرد.


همسر رابرت لواندوفسکی: لواندوفسکی ممکن است روزی در اسپانیا بازی کند. رئال مادرید؟ نمی دانم شاید ما عاشق لالیگا هستیم.


با تایید فابریزیو رومانو اخبار پیرامون پیوستن سرخیو راموس به میلان صحت ندارد.


باشگاه بارسلونا اعلام کرد با قراردادی تا پایان فصل ۲۰۲۳ ممفیس دیپای را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته است.


محمد بوحفضی: پاری سن ژرمن، سویا، منچستریونایتد و احتمالا چلسی علاقه‌مند به جذب سرخیو راموس هستند.


خاوی میگوئل: یوونتوس در حال تلاش برای بازگرداندن میرالم پیانیچ است. ماندن کومان باعث می‌شود این بازیکن به دنبال مقصد دیگری برای خود باشد و ماجراجویی بعدی او احتمالا بازگشت به یوونتوس باشد. در حالی که آن‌ها می‌خواستند لوکاتلی را به خدمت بگیرند، قیمت این بازیکن فقط در دو بازی اخیر ایتالیا در مسابقات یورو از 30 میلیون به تقریبا 60 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است.


خوزه کاستا رئیس سویا: "ما هرگز با سرخیو راموس صحبت نکردیم و او هرگز یکی از گزینه های ما نیست."


ساری به دنبال توریرا

مائوریتزیو ساری علاقه دارد لوکاس توریرا در لاتزیو را در اختیار داشته باشد. فعلا هیچ مذاکره‌ ای انجام نشده است. آرسنال برای توریرا 20 میلیون یورو می خواهد.


نیکولو اسکیرا: اورتون واقعاً به هافبک اسپورتینگ ماتئوس نونس علاقه مند است، وی با شرایط شخصی قرارداد تا سال 2026 موافقت کرد. اورتون تلاش است تا با هزینه ای حدود 17/18 میلیون یورو با اسپورتینگ به توافق برسد.


نیکولو اسکیرا: اینتر در حال کار برای یک مدافع کناری جدید است. داویده زاپاکوستا (او با قراردادی دائمی چلسی را ترک خواهد کرد) همچنان هدف اینتر است. نراتزوری همچنین به دنبال دنزل دومفرایس از پی اس وی آیندهون است. 


گاردین: کلینزمن پس از لغو گفتگوهای گتوزو، علاقه خود به مربیگری در اسپرز را اعلام کرد!


اسپورت ایتالیا: رم در حال مذاکره برای جذب روی پاتریسیو از ولوز است. شرایط شخصی توافق شده است، مذاکرات بین باشگاه‌ها برای تکمیل معامله ادامه دارد. ولورهمپتون قصد دارد در صورت فروش پاتریسیو، خوزه سارا به عنوان جانشین به خدمت بگیرد.


نیکولو اسکیرا: خورخه مندس در تلاش است تا آندره سیلوا را از اینتراخت فرانکفورت در این تابستان به تیم‌ مطرحی منتقل کند. 


معامله سانچو: منچستریونایتد و بروسیا دورتموند هنوز در حال مذاکره هستند، تیم‌ها در نحوه پرداخت و اضافه کردن مفاد قرارداد کار می‌کنند که کلید اصلی برای تکمیل معامله است اما هنوز توافق کامل وجود ندارد. 


بیلد | آنچلوتی یکی از بزرگترین تحسین کننده‌های رافائل گوئرو دفاع چپ دورتموند است و خواهان جذب این بازیکن شده؛ دورتموند برای فروش این بازیکن حداقل 60 میلیون یورو می‌خواهد.


به نقل از اسکای، باشگاه بایرن‌مونیخ به دنزل دومفریز مدافع تیم ملی هلند علاقه مند است.


فابریزیو رومانو: ارنستو والورده به عنوان یکی از گزینه‌های جدید هدایت تاتنهام تبدیل شده است.


دی‌مارزیو | مذاکرات یوونتوس و جنوا بر سر انتقال فرابوتا در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد. این بازیکن با قراردادی قرضی با بند دائمی‌سازی و بازخرید راهی جنوا خواهد شد.


دی‌مارزیو | یوونتوس می‌تواند پلگرینی را به‌عنوان جانشین الکس ساندرو در ترکیب نگه‌دارد.


رادیو مونت کارلو | منچستریونایتد، پل پوگبا را 80 میلیون یورو قیمت‌گذاری کرده است.


جانلوکا دی مارتزیو: علاقه چلسی به اشرف حکیمی می تواند باعث این موضوع شود که مارکوس آلونسو وارد معامله شود و به اینتر بپیوندد.


جانلوکا دی مارتزیو: تاتنهام به جستجوی خود برای انتخاب سرمربی ادامه می دهد. جنارو گتوزو به اسپرز منتفی شد.


روبرت مورنو به عنوان سرمربی جدید گرانادا منصوب شده است.


پاریس قرارداد کنی ناگرا و ادوارد میشوت را تا ژوئن 2025 تمدید کرد.


رسمی: اشلی یانگ وینگر ۳۵ ساله فصل گذشته اینتر در انتقالی آزاد و با قراردادی یک ساله به آستون‌ویلا پیوست. این قرارداد قابلیت تمدید برای یک فصل دیگر را نیز دارد.


جانلوکا دی مارتزیو: تاتنهام و گتوزو در آستانه توافق برای برای یک قرارداد 2 ساله هستند.


با اعلام جانلوکا دیمارتزیو، جنارو گتوسو پس از پایان همکاری کوتاه مدت با فیورنتینا در مسیر لیگ برتر انگلیس قرار گرفته و مذاکرات با باشگاه تاتنهام آغاز شده است.


فابریزیو رومانو: لسترسیتی برای جذب پاتسون داکا مهاجم سالزبورگ به این باشگاه پیشنهاد رسمی داده است. هم چنین روباه‌ها پس از علاقه جدی به اودسون ادوارد از سلتیک و آغاز مذاکرات، به خرید این بازیکن نزدیک شده است. از انتقال بوبکاری سوماره به کینگ پاور نیز بزودی رونمایی خواهد شد.


رسمی: فیکای توموری با قراردادی دائمی از چلسی به میلان ملحق شد.


رسمی: باشگاه فیورنتینا اعلام کرد جنارو گتوسو با گذشت ۲۲ روز از انتخاب به عنوان سرمربی این تیم از سمتش کنار رفته است.


رسمی: با اعلام باشگاه پارما، جیانلوئیجی بوفون با قراردادی سه ساله به این تیم پیوسته است.


فابریتزیو رومانو: سرخیو راموس به سویا نخواهد پیوست. این هرگز جزو گزینه‌ها نبوده، سویا علاقه‌ای به راموس ندارد و بازگشتی در کار نیست. سرخیو راموس اکنون در حال مذاکره با باشگاه دیگری است نه سویا.


فابریتزیو رومانو: جانلوئیجی دوناروما صبح روز دوشنبه در فلورانس با حضور پرسنل پزشکی پاریس در اردوی تیم ملی فوتبال ایتالیا به عنوان بازیکن جدید پاریسی‌‌ها در تست‌های پزشکی شرکت خواهد کرد. قرارداد تا ژوئن 2026 خواهد بود، این یک معامله قطعی است.


براهیم دیاز از رئال مادرید به میلان می‌رود. بسیاری از تماس ها و مذاکرات بین طرفین ادامه دارد، خوش بینی برای انجام این انتقال وجود دارد.


رسمی: باشگاه رئال مادرید طی بیانیه‌ای اعلام کرد سرخیو راموس پس از ۱۶ سال این باشگاه را ترک کرده است.


دنیله لونگو | یوونتوس از جذب پل پوگبا چشم پوشی نکرده و امیدوار است بتواند او را با رونالدو مبادله کند، این مبادله کمی پیچیده است، اما روابط عالی با رایولا، یووه و بازیکن می‌تواند به مذاکرات کمک کند.


فابریتزیو رومانو: مارسی در حال مذاکره با آرسنال برای جذب متئو گووندوزی است، توافق با بازیکن انجام شده است.


نشریه ABC | تنها ۴ روز تا مشخص شدن آینده راموس با رئال مادرید زمان باقی مانده است. کاپیتان می‌خواهد در رئال بماند. سرخیو راموس با باشگاه صحبت‌هایی داشته که حاضر است تمدید یک ساله با کاهش ۱۰ درصد مطالبات را قبول کند، همان پیشنهادی که ۶ ماه پیش رد کرده بود.


دیوید اورنستین: آرسنال پیشنهاد ۲۵ میلیون پوندی استون ویلا برای جذب امیل اسمیت رو را رد کرد. هافبک جوان توپچی‌ها در حال مذاکره با این باشگاه برای تمدید قراردادش است.


فابریتزیو رومانو: انتظار می‌رود سون هیونگ مین به زودی قرارداد خود را با تاتنهام تمدید کند، مذاکرات از دسامبر ادامه داشته است و اکنون همه طرفین اطمینان دارند که توافق انجام می‌شود.


فابریتزیو رومانو: اتلتیکومادرید پیشنهاد اول منچستریونایتد برای کیران تریپیر را رد کرد، قیمت بازیکن 40 میلیون یورو است.


فابریتزیو رومانو: یوونتوس برای قرارداد قرضی آلوارو موراتا 10 میلیون یورو به اتلتیکومادرید پرداخت کرد. در قرارداد موراتا بندی وجود دارد که بیانکونری می‌تواند با پرداخت 30 میلیون یورو قرارداد را دائمی کند.


فابریتزیو رومانو: در هفته‌های اخیر سائول نیگوئز پیشنهاد های زیادی دریافت کرده است و انتظار می رود در هفته های آینده اتلتیکومادرید را ترک کند.


اتلتیکومادرید در آستانه جذب رودریگو دی پائول با مبلغ 35 میلیون یورو از اودینزه به مدت 5 سال جذب کند.


فابریزیو رومانو: ممفیس دپای تصمیم گرفته است به بارسلونا بپیوندد. این انتقال قطعی است. اطرافیان بازیکن خوشبین هستند و وکلا هم اکنون قرارداد را برسی می کنند. این موضوع با جزئیات و زمان نهایی در نظر گرفته می شود، سپس دپای به بارسلونا خواهد پیوست.


فابریتزیو رومانو: بایرن مونیخ در حال مذاکره پیشرفته با لئون گورتزکا برای تمدید قرارداد است. مونیخی‌ها اطمینان دارند که به زودی تمدید قرارداد انجام خواهد شد.


فابریتزیو رومانو: تولیسو می‌تواند بایرن مونیخ را ترک کند. یوونتوس به این بازیکن علاقه دارد اما اولویت اصلی لوکاتلی است. باشگاه‌های بزرگ پریمیرلیگ هم به لوکاتلی علاقه مند هستند.


تلاش برای بحث در مورد آینده استرلینگ در سیتی

طبق گزارش دیلی تلگراف، رحیم استرلینگ پس از یورو 2020 درباره آینده خود در منچسترسیتی گفتگو خواهد کرد. استرلینگ که به عنوان بخشی از معاملات مبادله هری کین با اسپرز در ارتباط بود، روز یکشنبه با به ثمر رساندن گل برتری انگلیس در پیروزی مقابل کرواسی به ناکامی خود در مسابقات ملی پایان داد.


فابریتزیو رومانو: بارسلونا در تلاش است قرارداد ممفیس دپای را در این هفته نهایی کند. کاتالان‌ها اطمینان دارند این قرارداد انجام خواهد شد. رونالد کومان به طور مستقیم در این معامله نقش مستقیم داشته است، اطرافیان دپای اکنون خوشبین هستند.

 


رسمی: دیوید مارتین دروازه بان وستهام قرارداد خود را برای یکسال دیگر با این تیم تمدید کرد.


باشگاه لیورپول تایید کرد آدرین دروازه بان اسپانیایی این تیم، قرارداد خود را با قرمزها تمدید کرده است.


نوهایوس به لیورپول؟

فلورین نوهایوس به عنوان یک هدف بالقوه برای لیورپول ظاهر شده است زیرا آنها به دنبال انتخاب جایگزین جورجینیو واینالدوم هستند که اخیراً از این تیم جدا شده است. روزنامه میرر می‌گوید که لیورپول به دنبال مذاکره با بورسیا مونشن گلادباخ است.


فابریتزیو رومانو: نیس درحال مذاکره با بارسلونا برای خرید ژان کلر تودیبو در یک قرارداد دائمی به مبلغ 8 نیم میلیون یورو + متغیرات است. بند باز خریدی برای کاتالان ها وجود ندارد. به زودی جزئیات نهایی خواهد شد و انتقال رسمی خواهد شد


رسمی: باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد میلان برای انتقال قرضی با بند خرید برای دیگو دالوت را رد کرده است.


ورنر در رادار رئال مادرید؟

به گزارش دیلی اکسپرس، کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید رئال مادرید از این باشگاه خواسته است تا وضعیت تیمو ورنر، مهاجم چلسی را دنبال کنند. ورنر رقابت‌های 2020/21 را به عنوان بهترین گلزن مشترک چلسی در تمام رقابت‌ها به پایان رساند و به همراه تامی آبراهام 12 گل به ثمر رساند.


آرسنال با ون دبیک تماس گرفته است

به گزارش دیلی اکسپرس، آرسنال با منچستریونایتد تماس گرفته است تا درباره آینده دنی ون بیک سوال کند. این مرد هلندی فقط تابستان گذشته به یونایتد پیوست اما نتوانست در اولدترافورد تاثیر چندانی بگذارد. در آرسنال، دنی سبالوس به رئال مادرید بازگشت در حالی که به نظر می‌رسد گرانیت ژاکا قصد دارد به رم برود. همچنین انتظار می رود ماتئو گوندوزی به فروش برسد، به این معنی که فرصت‌های زیادی برای ون دبیک در شمال لندن وجود دارد.


وضعیت تیره دخیا در یونایتد

به گزارش میرر، گفته می‌شود که داوید دخیا در مورد آینده خود در منچستریونایتد "در تاریکی" است ، با برنامه‌ای که اوله گونار سولسشیر دارد. دروازه بان اسپانیایی در پایان فصل توسط دین هندرسون به عنوان شماره یک لیگ برتر جایگزین شد، اما در فینال لیگ اروپا شروع کننده بود. دخیا قرار است پس از یورو 2020 با سولسشیر مذاکره کند و اگر هندرسون به عنوان بازیکن اصلی انتخاب شود، می‌تواند تیم را ترک کند.


چلسی روی حکیمی تمرکز می‌کند

بر اساس گزارش‌های دیلی اکسپرس، چلسی علاقه خود را به جذب اشرف حکیمی از اینترمیلان نشان داده است. با این وجود، بیش از 51.5 میلیون پوند نیاز است تا برندگان لیگ قهرمانان بتوانند مدافع دفاع ملی 22 ساله مراکش را به خدمت بگیرند.


جانلوکا دی مارتزیو: در صورت عدم موفقیت در جذب ژیرو، میلان برای جذب ادن ژکو از رم اقدام خواهد کرد.


جانلوکا دی مارتزیو: آتالانتا علاقه زیادی به دمیرال دارد. آتالانتا قبلا در مورد دمیرال از یوونتوس سوال پرسیده است. درحال حاضر بزرگترین مشکل بالا بودن دستمزد بازیکن است.


آاس | سرخیو راموس روز جمعه به والدبباس رفت و فلورنتینو پرز نیز آنجا بود. طبق گفته افرادی که آنجا بودند، فلورنتینو و راموس والدبباس را کاملا راضی و خندان ترک کردند.


پایان کار لوریس در تاتنهام

هوگو لوریس می‌تواند تاتنهام را ترک کند. او هنوز تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد، اما در حال حاضر اسپرز در حال جستجو برای جایگزینی او هستند. طبق ادعای دیلی میل، جانشین این بازیکن می‌تواند آرون رامسدیل از شفیلد یونایتد باشد.


فابریزیو رومانو: نیکو گونزالز در روزهای آتی اشتوتگارت را ترک خواهد کرد. فیورنتینا پیشنهاد +۲۵ میلیون یورویی برای جذب این مهاجم آرژانتینی ارائه کرده، برایتون نیز به جذب او علاقه مند است اما اکنون تاتنهام برنامه دارد برای این انتقال اقدام کند. پاراتیچی از تحسین کنندگان گونزالز است، هرچند در حال حاضر هنوز پیشنهاد رسمی از طرف اسپرز وجود ندارد.


بایرن مونیخ با سائول قرارداد امضا نمی‌کند

اولی هوینس درمورد احتمال انتقال بایرن مونیخ برای سائول، گفت که این اتفاق نخواهد افتاد. وی با بیان عبارات کلی، حتی اضافه کرد که بایرن مونیخ به دلیل اثرات همه گیری ویروس کرونا انتظار ندارد نقل و انتقالات بزرگی این تابستان را انجام دهد.


مارسیال به رئال مادرید پیشنهاد شده است!

به گزارش دیلی اکسپرس، آنتونی مارسیال به رئال مادرید پیشنهاد شده است. گفته می شود نماینده او به دنبال راهی برای خارج شدن از منچستریونایتد است و به سمت پایتخت اسپانیا در حرکت است. رئال مادرید، هنوز امیدوار است که کیلیان امباپه، هموطن مارسیال، را به خدمت بگیرد.


ای‌بی‌سی: ایسکو و مارسلو نمی‌خواهند تیم را ترک کنند

باشگاه رئال مادرید امیدوار است که آنها نظرشان را عوض کنند و در نقل و انتقالات از تیم جدا شوند، چون بازی به آنها نخواهد رسید و همچنین بازیکنان جوانی مثل بلانکو و گوتیئرز در پست‌های آنها حضور دارند اما ایسکو و مارسلو نمی‌خواهند این تیم را ترک کنند.


فابریتزیو رومانو: بوفون در آستانه پیوستن به پارما قرار گرفته است. مذاکرات در جریان است. بوفون پیش از 5 پیشنهاد دریافت کرد، یکی از آن‌ها از طرف بشیکتاش بود اما دروازه‌بان افسانهای فوتبال ایتالیا وسوسه شده پس از 26 سال به پارما برگردد.


رسمی: فابیو پاراتیچی به عنوان مدیر ورزشی (فوتبالی) جدید باشگاه تاتنهام منصوب شد. با حضور او انتخاب فونسکا به عنوان سرمربی جدید اسپرز بسیار محتمل به نظر می‌رسد.


دیوید مویس قرارداد خود را با وستهم تا ژوئن 2024 تمدید کرد.


لاوتارو و دیپای هر دو با بارسلونا در ارتباط هستند

اینتر در رابطه با انتقال مدافع راست جدید بارسلونا به نام امرسون در ارتباط است و اکنون اسپورت گزارش داده است که بارسلونا می‌تواند با پیشنهاد امرسون به عنوان بخشی از معامله، لوتارو مارتینز را بخرد. در همین حال ، موندو دپورتیوو می‌گوید که ممفیس دپای هرچه بیشتر به انتقال به نیوکمپ نزدیک می‌شود.


فابریزیو رومانو تایید کرد جیانلوئیجی دوناروما به عقد قرارداد با پاری سن ژرمن بسیار نزدیک شده است.


تاتنهام و فونسکا در حال گفتگو هستند

طبق گفته فابریزیو رومانو، تاتنهام به مدت سه روز با پائولو فونسکا در حال مذاکره است. به احتمال زیاد سرمربی رم مسئولیت هدایت اسپرز را بر عهده خواهد گرفت.


کلوپ به دنبال جایگزین واینالدوم

به گفته Sport1، یورگن کلوپ از لیورپول می‌خواهد که فلوریان نوهایوس، هافبک بوروسیا مونشن گلادباخ را به عنوان جانشین جورجینیو واینالدوم به خدمت بگیرد. هزینه نوهایوس در حدود 40 میلیون یورو است.


اتلتیکو به دی پائول نزدیک می‌شود

رودریگو دو پائول تاکنون مهمترین هدف اتلتیکومادرید در تابستان است و دیگو سیمئونه یکی از ستایشگران بازیکن اودینزه است. به نظر می‌رسد سرانجام روخی بلانکو قصد دارد آرژانتینی را به زمین بفرستد، در حالی که این پیام سریع به رقبای خود خواهد بود.


منچستر یونایتد خواهان ماندن پوگبا است

قرارداد پل پوگبا در منچستریونایتد در پایان فصل آینده به پایان رسیده است اما شیاطین سرخ قصد فروش او را ندارند. اسکای اسپورتس اعلام کرد که یونایتد قصد دارد با پوگبا و نمایندگانش دیدار کند تا درباره آنچه که این فرانسوی در مورد آینده خود در ذهن دارد، بحث کند. رئال مادرید و یوونتوس در گذشته علاقه زیادی به او داشتند و از هرگونه تحولات هوشیار خوشحال بود.


فابریتزیو رومانو

* اتلتیکومادرید برای کیران تریپیر 40 میلیون یورو می‌خواهد. منچستریونایتد به این بازیکن علاقه مند است.

* اتلتیکومادرید همچنان در حال مذاکره برای اودینزه برای جذب رودریگو دی پائول است.

* به جز باشگاه‌های پریمیرلیگ اکنون آتالانتا به بوتمن مدافع هلندی لیل علاقه مند است. این انتقال هیچ ربطی به آینده کریستین رومرو ندارد.


بایرن قرارداد لواندوفسکی را یادآوری کرد

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه رابرت لواندوفسکی ممکن است آینده خود را در بایرن مونیخ در نظر داشته باشد، اما هربرت هاینر رئیس باشگاه به مهاجم یادآوری کرده که هنوز دو سال از قراردادش باقی مانده است. "رابرت بهترین مهاجم جهان است. او دو سال قرارداد دارد و من می توانم تصور کنم که او حتی برای مدت بیشتری با ما بماند. "


آنچلوتی فابیان را در نظر می‌گیرد

به گزارش اسپورت، کارلو آنچلوتی هفته گذشته به رئال مادرید بازگشت، اما این سرمربی ایتالیایی از هم اکنون به دنبال حمله به یکی از باشگاه‌های سابق خود، ناپولی، برای جذب فابیان رویز است.


میلان مذاکرات را برای ژیرو آغاز می‌کند

میلان در مورد به خدمت گرفتن اولیویه ژیرو با چلسی تماس گرفته است، اما جیانلوکا دی مارتزیو خاطرنشان کرد که روسونری فقط برای جذب وی به صورت رایگان مایل خواهد بود.


آلگری گابریل خسوس را می‌خواهد

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی جدید یوونتوس، گابریل خسوس مهاجم منچسترسیتی را به عنوان مردی که می‌خواهد وارد شود و به عنوان شماره 9 بیانکونری بازی کند، معرفی کرده است. هر اتفاقی که برای کریستیانو رونالدو بیفتد، یوونتوس مشتاق جذب گابریل ژسوس است.


میلان می‌خواهد تونالی را حفظ کند

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، آث میلان با وجود کمبود وقت بازی در فصل گذشته، قصد ندارد هافبک با استعداد ساندرو تونالی را قرض دهد.


اورتون رودی گارسیا را در نظر می‌گیرد

اورتون به جستجوی سرمربی جدید خود برای جایگزینی کارلو آنچلوتی ادامه می‌دهد که با کمال تعجب به رئال مادرید رفت و اکیپ گفته که تافی‌ها با رودی گارسیا تماس گرفته‌اند. این مربی فرانسوی فصل گذشته لیون را به مقام چهارمی رساند، در حالی که او همچنین تجربه مربیگری در لیل، رم و مارسی را دارد. استیون جرارد و رافا بنیتز نیز در لیست نهایی اورتون قرار دارند.


مبارزه برای اودریوزولا

طبق گفته اوندا سرو، هر دو باشگاه اینتر و میلان به آلوارو اودریوزولا، مدافع راست رئال مادرید علاقه مند هستند. بازیکن باسک می‌تواند به دلیل حضور دنی کارواخال و حالا لوکاس وازکز در پست دفاع راست لوس بلانکوس را ترک کند.


کین نزدیک به منچسترسیتی

هری کین تابستان امسال خواهان جدایی از تاتنهام است و با منچسترسیتی ارتباط دارد. اکنون اعتقاد بر این است که مهاجم نزدیک به امضای قرارداد با قهرمان لیگ برتر است. اگر منچسترسیتی بتواند کار را تمام کند و این کار را انجام دهد، انتقال بزرگی خواهد بود.


آث میلان لاکسالت را می‌فروشد

دیگو لاکسالت که در سال 2018 به میلان رسید و فصل گذشته را به صورت قرضی در گلاسکو سلتیک گذراند، قصد دارد این باشگاه را ترک کند. دینامو مسکو قرار است این بازیکن اروگوئه‌ای را به قیمت 3.5 میلیون یورو به خدمت بگیرد.


فیورنتینا به کورس خرید گوئدس پیوست

والنسیا در تابستان امسال به دنبال 30 میلیون یورو برای فروش گونکالو گوئدس است و چندین باشگاه وجود دارد که ممکن است مایل به پرداخت آن باشند. اعتقاد بر این است که سویا 20 میلیون یورو پیشنهاد داده و در حال حاضر فیورنتینا 18 میلیون یورو به علاوه 2 میلیون یورو بیشتر به عنوان پاداش پیشنهاد داده است.  اما، هر دو پیشنهاد هنوز بسیار کمتر از قیمت درخواست والنسیا هستند.


کدام بازیکنان رئال را ترک نمی‌کنند؟

به گزارش ABC ، لیستی از بازیکنان رئال مادرید وجود دارد که لوس بلانکوس در تابستان امسال آنها را رها نمی‌کند. گفته می‌شود بازیکنان این گروه منتخب تیبو کورتوا ، داوید آلابا ، ادر میلیتائو ، تونی کروس ، لوکا مودریچ ، وینیسیوس و کریم بنزما هستند. کاسمیرو و فد والورده نیز می‌توانند در آن لیست قرار بگیرند.


اینتر از امرسون می‌خواهد که جای اشرف را بگیرد

به نظر می‌رسد اشرف حکیمی به احتمال زیاد این تابستان اینتر را ترک کند، چلسی و پاری سن ژرمن هر دو مشتاق جذب او هستند و جانلوکا دی مارتزیو گزارش داده  که اینتر می خواهد امرسون رویال وارد زمین شود و جای او را بگیرد. امرسون به تازگی انتقال دائمی خود به بارسلونا را با پرداخت نه میلیون یورو به پایان رسانده است، بنابراین باید پیشنهاد خوبی برای قبول بلوگرانا باشد. با این وجود بارسلونا برای رسیدگی به وضعیت مالی خطرناک خود، فوراً به پول نیاز دارد.


هیچ پیشرفتی در وضعیت رئال مادرید و راموس وجود ندارد

قرارداد سرخیو راموس در رئال مادرید در تاریخ 30 ژوئن به پایان می رسد ، اما مارکا می تواند نشان دهد که در حالی که پیشنهاد تمدید لوس بلانکوس به کاپیتان منقضی شده است، اگر او آن را بپذیرد، آنها در موضع خود تجدید نظر می کنند و از او استقبال می‌کنند. با این وجود ABC گزارش داد که هیچ پیشنهادی روی میز نیست و رئال مادرید برای جدایی راموس آماده می‌شود.


* واران مشتریان زیادی دارد

رافائل واران می‌تواند این تابستان رئال مارید را ترک کند، در حالی که جوزپ پدرول از ال چیرینگیتو فاش کرد که این مدافع پیشنهاداتی از منچستریونایتد دارد که همینطور دیگر مشتریان او چلسی و پاری سن ژرمن هستند. رئال مادرید امیدوار است برای این بازیکن 28 ساله که یک سال از قراردادش باقی مانده حدود 60 میلیون یورو دریافت کند.


* تاتنهام تورام را می‌خواهد

مارکوس تورام، پس از حضور در مونشن گلادباخ، به عنوان یک تقویت کننده احتمالی در خط حمله برای تاتنهام در نظر گرفته شده است.


* پوگبا: هنوز بازیکن منچسترم

پل پوگبا در گفتگو با RMCSport اظهار داشت: " یک سال از قراردادم باقی مانده است ، همه این را می دانند. هیچ پیشنهادی برای تمدید وجود نداشته است. من هنوز بازیکن منچستر یونایتد هستم. تماس با PSG؟ من یک نماینده دارم که با همه اینها سرو کار دارد. شماره الخلیفی را ندارم ".


* سانچو با منچستریونایتد به توافق رسید

علاقه منچستریونایتد به جیدون سانچو مدتی است به طول انجامیده است و فابریزیو رومانو گزارش داده که شیاطین سرخ با وینگر بروسیا دورتموند به توافق شخصی رسیده‌اند. هزینه نهایی این انتقال قرار است از سوی دورتموند 90 تا 95 میلیون یورو باشد.


*خاوی مارتینز در راه بازگشت به اتلتیک

ژاوی مارتینز تابستان گذشته نزدیک بود به اتلتیک بیلبائو از بایرن مونیخ ملحق شود، اما اکنون که بازیکن آزاد است در آستانه بازگشت به این باشگاه در باسک است.


* فونسکا سرمربی تاتنهام می‌شود

تاتنهام هنوز در جستجوی جانشینی برای ژوزه مورینیو است، اما پائولو فونسکا قرار است تا سال 2024 مسئولیت هدایت اسپرز را بر عهده بگیرد. این مربی پرتغالی تابستان امسال رم را ترک کرد، جایی که مورینیو به راحتی به این سمت منصوب شده بود.


* بنیتز به اورتون؟

فرهاد مشیری سهامدار اصلی اورتون نام رافا بنیتز را به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی روی میز قرار داده است. نونو اسپریتو سانتو به عنوان گزینه احتمالی هدایت شده بود، اما کریستال پالاس اکنون امیدوار است که او را به سلهارست پارک منتقل کند.


* چلسی به دنبال هایجک اشرف از پاریس

چلسی مصمم است که اشرف حکیمی، مدافع راست اینتر را به زمین بکشد و طبق گفته سان، مایل است امرسون پالمیری را در یک معامله پول نقد به اضافه بازیکن قرار دهد. پاری سن ژرمن در آستانه تأیید خرید اشرف نزدیک بود، اما اکنون چلسی با پیشنهاد لحظه آخری روی میز آمده است. آبی‌ها همچنین مشتاق جذب ارلینگ هالند، مهاجم بروسیا دورتموند هستند و مایلند برای جمع آوری کمک مالی از جمله تامی آبراهام و کالوم هادسون-اودوی، تعدادی از بازیکنان را به فروش برسانند.


* ساری لوفتوس چیک را می‌خواهد

مائوریتزیو ساری روز چهارشنبه به عنوان سرمربی جدید لاتزیو تایید شد و او امیدوار است که با تلاش برای فریب روبن لوفتوس-چیک که با رم در ارتباط است، به باشگاه سابق خود یعنی چلسی حمله کند. گاتزتا دلو اسپورت همچنین از بازیکنان آتالانتا ایلیچیچ، از ناپولی پولیتانو و از بولونیا اورسولینی به عنوان گزینه‌های خط حمله نامبرده است.


* مسی با اینتر میامی گفتگو می‌کند!

انتظار می‌رود لیونل مسی قرارداد جدیدی را در بارسلونا امضا کند، اما همینطور انتظار می‌رود این قرارداد برای دو سال آینده باشد. بر اساس گزارش میامی هرالد، باشگاه اینتر میامی مشتاقانه به دنبال جذب فوق ستاره آرژانتینی است، دیوید بکهام، مالک باشگاه، قبلاً با مسی مذاکره کرده است.


* آلگری مشتاق ماندن دیبالا است

بر اساس گزارش‌های مختلف در ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری که به عنوان سرمربی به یوونتوس بازگشته است، می‌خواهد پائولو دیبالا قرارداد جدیدی را امضا کند.


* کومان می‌تواند بایرن را ترک کند

بایرن مونیخ تمایل دارد کینگزلی کومان قرارداد خود را تمدید کند، اما بیلد گزارش می‌کند که خواسته‌های مالی وینگر فرانسوی با مطالبات باشگاه آلمانی مطابقت ندارد. فعلاً مذاکرات در حال بن بست هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز