خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: کیفیت کامبوج بهتر از نتایجی است که کسب کرده/ می‌خواهیم همه امتیازات را کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۹۰۹

سرمربی تیم ملی در مورد تقابل این تیم با کامبوج صحبت کرد.

به گزراش ایلنا، دراگان اسکوچیچ پیش از دیدار فردا مقابل کامبوج در مرحله نخست انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین گفت: اول از همه سلام و صبح بخیر می‌گویم و در ابتدا می خواهم رضایت خودم را از بازی با بحرین ابراز کنم. بازی خوبی بود. در حالی که فشار روانی زیادی روی بازیکنان بود اما نتیجه خوبی گرفتیم. از بازیکنانم می‌خواهم که آن بازی را فراموش کنند و در فوتبال کاری به اتفاقات و خاطرات گذشته نداریم.

وی ادامه داد: درباره تیم کامبوج اصلا نمی‌خواهیم این تیم را دست کم بگیریم و احترام زیادی برای آنها قائل هستیم. بازی های این تیم را که مشاهده کردم و عملکرد آنها نسبت به نتایجی که کسب کردند، بهتر است. بار دیگر هم از تیم خودم درخواست می‌کنم که تمرکز زیادی روی این بازی بگذارند و جدیت خودشان را حفظ بکنند، چراکه ما برای برد در این بازی آمدیم. در حالیکه احترام زیادی برای کامبوج قائل هستیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم ملی در جدول گروه خود رو به بهبود است و بازی با کامبوج چه تاثیری برای ایران در جدول رده‌بندی خواهد داشت، تصریح کرد: ما برای این به بحرین آمدیم که صد درصد امتیازات را کسب کنیم و کاری به محاسبات و اما و اگرها نداریم که چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد. تمام بازیکنان، کادرفنی و همه اعضا باید تمرکزشان روی بازی با کامبوج باشد و از آنها می‌خواهم که بازی با عراق و اما و اگرها را فراموش کنند. ما هرآنچه که در توان داریم را برای این بازی خواهیم گذاشت و کاری به اما و اگرها نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز