خبرگزاری کار ایران

بشار رسن: به دنبال صدرنشینی و صعود از گروه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۸۵۹

هافبک عراقی در مورد وضعیت این تیم در مقدماتی جام جهانی صحبت کرد.

به گزراش ایلنا، تیم ملی عراق روز جمعه و در هفتمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، به مصاف هنگ کنگ می رود. بشار رسن بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگویی تلویزیونی با اشاره به دشوار بودن بازی با هنگ کنگ، از اراده بازیکنان عراقی جهت حفظ صدرنشینی گروه C سخن گفت.

بشار رسن در یک گفتگوی تصویری گفت: رطوبت هوا در بازی اول مقابل تیم کامبوج مشکل بزرگی بود، جایی که ما در ساعت پنج و نیم بازی کردیم و در این زمان که رطوبت هوا در منامه زیاد است که باعث ضعف فیزیکی بازیکنان می شود.

او گفت: ما در نیمه اول 3 گل به ثمر رساندیم اما همین مسئله رطوبت هوا باعث افت ما و مانع از گلزنی بیشتر تیم ما شد. شما می توانید فیلم بازی را ببینید که تیم دچار افت شد ولی با وجود این، تیم عراق موفق شد به پیروزی دست یابد و به صدر جدول گروه صعود کند.

هافبک تیم ملی عراق ادامه داد: مهمترین چیز در مرحله مقدماتی کسب پیروزی و به دست آوردن سه امتیاز بدون نگاه به مسائل فنی است. ضمن اینکه بازی بعدی ما با هنگ کنگ یک بازی بسیار دشوار خواهد بود چرا که آنها به خوبی دفاع می کنند و تیم های عراقی در طول تاریخ نشان داده اند که در مواجهه با تیم هایی که از استراتژی دفاعی استفاده می کنند، با مشکلات زیادی روبرو هستند.

او در پایان گفت: همه بازیکنان برای ادامه صدرنشینی گروه و صعود به مرحله بعدی آماده هستند. ان شالله بتوانیم با پیروزی در این بازی، مقابل ایران نیز نتیجه مثبتی کسب کرده و به عنوان تیم اول راهی دور اصلی مقدماتی جام جهانی شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز