خبرگزاری کار ایران

هدفم مدال المپیک است نه جایزه

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۷۴۳

اکثر حریفانم را آنالیز کرده ام تمام تمرکزم المپیک است امیدوارم بتوانم طلای المپیک را بدست آورم.

به گزارش ایلنا، مرتضی قیاسی قهرمان کشتی آزاد کشورمان در خصوص کسب سهمیه المپیک در وزن 65 کیلوگرم گفت: از شرایط بدنی خوبی برخوردار بودم و توانستم به راحتی پیروز شوم.

قیاسی در ادامه بیان داشت: تمام تمرکزم المپیک هست و امیدوارم بتوانم طلای المپیک را بدست آورم.

وی درباره لقب پدیده احتمالی کشتی در المپیک توکیو که به او نسبت داده اند به خبرنگار ما می‌گوید: خداراش شکر از شرایط فیزیکی و آمادگی خوبی برخوردارم وامیدوارم بتوانم نتایج خیلی خوبی کسب کنم با توجه به شناختی که از حریفان خود دارم و آنالیزهایی که انجام می‌دهم انشالا با مدال برمی‌گردم.

کشتی گیر ژاپنی اوتازوروف قهرمان دنیا، حاجی علیف ، رشیدوف و.... همه حریفان خیلی خوب هستن و همه حریفانم را آنالیز کرده ام و بررسی میکنم و امیدوار هستم.

مرتضی قیاسی در پاسخ به جوایز میلیاردی که برای مدال آوران المپیکی گذاشته اند وایجاد انگیزه برای قهرمانان گفت: انگیزه ایجاد می‌کند اما اولویت اول من فقط مدال المپیک هست نه جایزه.

در آخر تشکر می‌کنم از کادر فنی و فدراسیون که مسابقات انتخابی را برپا کردند که بتوانم خودم را نشان بدهم و خسته نباشید می‌گویم به سرمربی بابت تمام زحماتی که می‌کشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز