خبرگزاری کار ایران

حسنی: عملکرد کمیته ورزشهای معلق قابل قبول است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۶۰

نشست هم اندیشی نایب رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران با مسئولین کمیته ورزشهای معلق استان در محل هیات برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست و هم اندیشی مسئولین تمرینات معلق استان تهران با حضور حسنی نایب رییس هیات همگانی استان، نعمتیان مسئول کمیته و دیگر مربیان و مسئولین ورزشهای معلق در حوزه شهرستانهای استان تهران در محل هیات برگزار و در خصوص عملکرد این رشته در سال گذشته و برنامه های پیش روی تمرینات معلق در سال ۱۴۰۰ بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست محمد صادق حسنی گفت: با توجه به مخاطبان بالای این رشته عملکرد کمیته باید بسیار بالا و تاثرگذار باشد. 

وی افزود: عملکرد کمیته ورزشهای معلق استان تهران در سال گذشته با وجود کرونا خوب و قابل قبول بود.

 درادامه نعمتیان رییس کمیته ورزشهای معلق استان تهران افزود: ما سال گذشته با وجود شرایط کرونا و تعطیلی باشگاهها توانستیم به صورت مجازی و در صفحات مجازی این رشته تمرینات معلق را در رشته های مختلف این رشته اموزش بدهیم.

وی گفت: چالش ها و مسابقاتی را در مناسبتهای مختلف مانند روز زن، روز دختر، شب یلدا برای ایجاد نشاط و انگیزه  مربیان و ورزشکاران این رشته  به صورت مجازی برگزار کردیم که با استقبال خوبی روبه رو شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز