خبرگزاری کار ایران

می‌توانیم تلفن‌های خبرنگاران را با GPS ردیابی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۴۴۱

توشیرو موتو مدیر اجرایی کمیته برگزاری توکیو۲۰۲۰ گفت: رسانه‌ها قبل از ترک خانه و دو روز پس از ورود به ژاپن مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، توشیرو موتو، مدیر اجرایی کمیته برگزاری توکیو۲۰۲۰ ، اعلام کرده است که پرسنل رسانه‌هایی که از خارج از کشور به ژاپن وارد می‌شوند، توسط GPS کنترل خواهند شد تا از نحوه پیروی از مقررات سومین نسخه از Playbooks اطمینان حاصل شود.

موتو گفته است که رسانه‌ها قبل از ترک خانه و دو روز پس از ورود به ژاپن مورد آزمایش قرار می‌گیرند. آنها برای پیروی از قوانین باید تعهد امضا کنند و در ۱۴ روز اول حرکت آزاد خواهند داشت.

در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اقداماتی مانند تعلیق یا سلب اعتبار سنجی و مراحل اخراج از کشور بشدت اعمال خواهد شد. 

وی تاکید کرد: می‌توان تلفن‌های خبرنگاران را با GPS ردیابی کنیم تا ببیند آیا قوانینی شکسته  شده است یا خیر. ما می‌توانیم از GPS استفاده کنیم و اگر آنها به جاهایی خارج از مقصد بروند، این امر بسیار آشکار خواهد شد. 

موتو توضیح نداد که پیگیری دقیق برای ده هزار نفر دیگر از جمله مقامات IOC، مقامات کمیته‌های ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی، پخش کنندگان و سایر افرادی که برای کار به عنوان پیمانکار در این کشور وارد می‌شوند چگونه اعمال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز