خبرگزاری کار ایران

محمدیان و شعبانی به دیدار فینال راه یافتند

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان (تکمیلی)

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۲۰۲

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان، از ساعت 13:30 امروز در شهر ورشو درحال برگزاری است.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کشتی، سه نماینده کشورمان در وزن 97 کیلوگرم این مسابقات به میدان رفتند که محمدحسین محمدیان و علی شعبانی به دیدار فینال راه یافتند و علیرضا کریمی راهی دیدار رده بندی شد.

محمدحسین محمدیان در دیدار نخست خود در وزن 97 کیلوگرم مقابل کالین مور از آمریکا با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد نیز با نتیجه  10 بر صفر سریک باخیتخانوف از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در همین گروه علیرضا کریمی نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف مقابل آبراهام کونیدو روانو کشتی گیر کوبایی الاصل و دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا که در دور قبل شریف شریف اف قهرمان جهان و المپیک از آذربایجان را مغلوب کرده بود، با نتیجه 11 بر یک به پیروزی رسید تا حریف محمدیان در مرحله نیمه نهایی شود. در دیدار نیمه نهایی محمدحسین محمدیان با نتیجه 2 بر 2 مقابل علیرضا کریمی به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

کریمی نیز راهی دیدار رده بندی شد تا برای کسب مدال برنز به مصاف برنده دیدرا مور از آمریکا و باخیتخانوف از قزاقستان قرار بگیرد.

در آن سوی جدول نیز علی شعبانی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ماگومدحاجی نوراف دارنده مدال برنز جهان از مقدونیه با نتیجه 9 بر 2 به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این علیشیر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان را با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز