خبرگزاری کار ایران

جلسه رییس فدراسیون با استادبزرگان شطرنج

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۱۹۸

حسن تامینی گفت: برنامه‌های خاصی برای تیم‌های ملی تدوین کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون شطرنج، امروز سه شنبه جلسه‌ای با حضور دکتر حسن تامینی ریاست فدراسیون شطرنج، شادی پریدر و استاد بزرگان پرهام مقصودلو، پویا ایدنی، محمد امین طباطبایی و آرین غلامی برگزار شد.

این جلسه حدود 3 ساعت به‌طول انجامید که در آن مواردی همچون جذب مربی خارجی، اردوهای منظم و شفاف‌سازی آیین‌ نامه‌ها ‌و شیوه‌های تیم ملی برگزاری کمپ‌های استانی برنامه ریزی برای بازیهای آسیایی چین، جام جهانی شطرنج و مطالباتشان بررسی گردید.

استاد بزرگ پرهام مقصودلو در این جلسه در خصوص ایجاد انگیزه برای بازیکنان تیم ملی و همچنین آکادمی و پشتوانه سازی برای تیم های ملی صحبت کرد.

محمد امین طباطبایی از استاد بزرگان شطرنج که سهمیه مسابقات جام جهانی روسیه را کسب کرده از برگزاری اردوهای منظم و همچنین جذب مربی طراز اول خارجی که چقدر می‌تواند به پیشرفته شطرنج کمک شایانی کند، سخن گفت.

استاد بزرگ پویا ایدنی در این نشست درخواست مربی بدنساز، روانشناس و مربی تغذیه داشت. همچنین برای رفع مشکلات ویزا و اعزام به مسابقات برون مرزی، مطالبات و جوایز تجلیل از قهرمانان در سنوات گذشته را خواستار بود، برگزاری مسابقات بزرگ بین المللی و رویدادهای دوجانبه با کشورهای همسایه را از دکتر تامینی درخواست کرد.

استاد بزرگ آرین غلامی در خصوص برگزاری لیگ و همچنین جذب اسپانسر برای ورزشکاران از رئیس فدراسیون مطالبه داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز