خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین

ملی پوشان در شرایط خیلی خوبی قرار دارند/ حریف هر تیرانداز، عملکردش است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۱۹۵

امیری درباره شرایط و برنامه های تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، حسین امیری سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین بیان کرد: پس از بازگشت از رقابت‌های العین، اردوها مطابق با برنامه ریزی ادامه پیدا کرد تا سطح آمادگی ملی پوشان بعد ازمسابقات نیز حفظ شود. تیراندازان در شرایط خیلی خوبی قرار دارند و حتی رستمی که به تازگی به اردوهای تیم ملی اضافه شده است رکورد های خوبی را ثبت می کند.

وی ادامه داد: ما اکنون در مرحله تمرینات ساختاری هستیم. از نظر جسمانی ورزشکاران در آمادگی کامل به سر می برند و ما نیاز به تمرینات پر فشاری در این زمینه نداریم. از نظر بحث روحی و روانی نیز، از پاییز سال گذشته تمرینات را آغاز کردیم و خوشبختانه در این زمینه ملی پوشان به آمادگی که مد نظر ما بود دست پیدا کردند.

از ماه آینده تمرینات به فاز مسابقه ای تغییر می کند

امیری افزود: از اردوهای تیرماه تا مسابقات توکیو، تمرینات به سمت فاز مسابقه ای تغییر خواهند کرد تا ورزشکاران با آمادگی کامل در هر زمینه ای در پارالمپیک حاضر شوند و بهترین نتیجه را بدست آورند.

سرمربی تیم ملی اظهار داشت: بیشتر از رکورد ورزشکاران به عملکرد و اجرای آنها توجه دارم و از تمام آنها راضی هستم چرا که بهترین تیراندازان در اردوی تیم ملی حضور دارند.

حریف هر تیرانداز، عملکردش است

امیری در خصوص حریفان تیم ملی گفت: چون رشته تیراندازی انفرادی است، عملکرد هر ورزشکار می تواند حریف او باشد چرا که اجرا و رکورد او تعیین می کند که در کدام جایگاه قرار گیرد. ما روی برنامه ها و اهداف تیم ملی متمرکز هستیم تا در پارالمپیک توکیو بهترین خودمان باشیم.

وی تصریح کرد: به عنوان سرمربی به گونه ای برنامه ریزی می کنم که ملی پوشان در پارالمپیک به فینال مسابقات صعود کنند و در این مرحله با بهترین عملکرد خود در جمع برترین ها قرار بگیرند.

برگزاری اردوهای استعدایابی با هدف آماده سازی برای بازی های پاراآسیایی

امیری درباره برپایی اردوهای استعدادیابی عنوان کرد: این اردوها با هدف آماده سازی ملی پوشان برای بازی های پاراآسیایی برگزار می شود و به همین منظور تمرینات را از این ماه آغاز کردیم تا این ورزشکاران نیز به سطح آمادگی مد نظر ما برسند. این اردو در ماده تپانچه برگزار شد و به طور حتم برای ماده تفنگ نیز اردو را برپا خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون برای تمام زحمات و حمایت هایی که از تیم ملی و ورزشکاران تیراندازی دارند تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز