خبرگزاری کار ایران

کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۹۲۸

کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس به منظور رسیدگی به پرونده های اخیر تشکیل جلسه داد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته حقوقی باشگاه متشکل از وکلای خبره دادگستری به ریاست ایمان حسین‌پور شرفشاد تشکیل شد. این کمیته با هدف دفاع از حقوق باشگاه در مراجع داخلی و بین‌المللی شکل گرفته است.

در این جلسه، جعفر سمیعی مدیرعامل و ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه ضمن تشکر از زحمات مجموعه حقوقی، از هماهنگی بین معاونت‌های حقوقی و اجرایی ابراز رضایت کردند.

کمیته حقوقی در پیشبرد اهداف و ارتقای جایگاه حقوقی باشگاه با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود تلاش می‌کند. برنامه حمایت حقوقی از بازیکنان  و کادر تیم و باشگاه در قالب آموزش و مشاوره از برنامه‌‎های آتی این کمیته است. تشکیل کمیته حقوقی در باشگاه با وجود پرونده‌های تخصصی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. همچنین این کمیته در اصلاح فرآیندهای حقوقی و قضایی باشگاه، نقش ویژه‌ای برعهده دارد.

از سوی دیگر، منشور حقوقی کمیته مورد اشاره با دستور مدیرعامل باشگاه، قانون‌مداری و رعایت اخلاق حرفه‌ای تعیین شده است. این کمیته در حوزه‌های علمی و پژوهشی با رویکرد قراردادها و دعاوی و با بهره‌مندی از اساتید برجسته، قرار است انتظارات باشگاه را برآورده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز