خبرگزاری کار ایران

خدابنده‌لو: VAR در ایران از نان شب هم واجب‌‎تر است / عصبانیت تارتار به حق بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۱۹۸

بازیکن تیم پیکان گفت: یک رتبه آبرومندانه برای پیکان به دست خواهیم آورد و این مساله اصلا دور از دسترس نیست.

محمد خدابنده‌لو در گفتگو با ایلنا درباره آغاز تمرینات تیم پیکان اظهار داشت: تمرینات مان چند روزی است آغاز شده و طبق اعلام کادرفنی قرار هست در این مدت بازی‌های دوستانه زیادی داشته باشیم. با شرایط خوبی مقابل سایپا قرار گرفتیم و در این بازی شایسته پیروزی بودیم. هرچند که کار خوب ما با توجه به بحث پنالتی و تعویض‌ها درست دیده نشد اما در مجموع کاملا سرتر بودیم و باید می‌بردیم. 

او درباره عملکرد تیم پیکان در فصل جاری گفت: تا به اینجا نتایج خوبی به دست آورده ایم. دلیل آن هم اعتماد کادرفنی به جوانان تیم بود که باعث این اتفاق خوب شده است. تیم یک دست و یک دلی داریم و این رمز موفقیت ما تا به اینجای کار بوده است. به بازیکن متکی نیستیم و همه برای هم بازی می‌کنیم و فکر می‌کنم با این شرایط یک رتبه آبرومندانه برای پیکان به دست خواهیم آورد و این مساله اصلا دور از دسترس نیست. 

بازیکن پیکان درخصوص رای کمیته انضباطی درخصوص نتیجه بازی با سایپا و همینطور عصبانیت مهدی تارتار همینطور گفت: واقعا حاج مهدی حق دارد این قدر عصبانی و ناراحت باشد و شاید من هم به جای ایشان بودم اینقدر ناامید می‌شدم. امیدوار بودیم کمیته انضباطی رای عادلانه بدهد اما اتفاق دیگری رخ داد که اصلا انتظار آن را نداشتیم و همه ما در شوک این رای هستیم. من به شخصه خودم این شرایط را تحقیق کردم و در این مورد قوانین را خواندم و بعید بود از نظر قانون این بازی سه بر صفر شود مگر اینکه اتفاقات دیگری افتاده باشد. همه چیز در زمین مسابقه مشخص شد و روی تعویض ششم هم اشتباه از سمت ما نبود و داور چهارم و ناظر بازی هم دخیل بودند و به همین خاطر امیدوار بودیم رای عادلانه باشد چون حق ما در آن بازی برد بود.

محمد خدابنده‌لو درباره احتمال بکارگیری سیستم کمک داور ویدیوی از سال آینده در لیگ برتر گفت: راستش را بخواهید در هر شرایطی وجود VAR در فوتبال ما از نان شب هم واجب تر است. در هر بازی اعتراض و جنجال زیادی را شاهد هستیم و امیدوار قول رئیس فدراسیون عملی شود که این فناوری خیلی می‌تواند به آرامش و پیشرفت فوتبال کشورمان کمک کند. امیدوارم این VAR بیاید تا اینقدر راحت شاهد این حق کشی‌ها نباشیم و این طور زحمات یک تیم را از بین نبرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز