خبرگزاری کار ایران

دعوت FIVB برای حضور در اولین وبینار توانمندسازی/ گراسا به دنبال ایجاد موقعیت برد-برد برای فدراسیون‌های ملی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۸۹۵

فدراسیون جهانی والیبال از تمام 222 فدراسیون ملی والیبال در سراسر دنیا دعوت کرد در اولین وبینار توانمندسازی شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، FIVB پس از تصویب کنگره جهانی والیبال، از سال جاری کمیسیونی تحت عنوان «توانمندسازی» را با هدف ایجاد تغییرات عمده در والیبال جهان به چارت اجرایی خود افزود.

در همین راستا مسئولان FIVB با دعوت از 222 فدراسیون زیرمجموعه خود، از آن‌ها خواستند در اولین وبینار توانمندسازی شرکت کنند. تاریخ برگزاری وبینار هنوز از سوی فدراسیون جهانی اعلام نشده با این حال علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر برای حضور در وبینار ثبت‌نام کنند.

دکتر آری گراسا ریاست فدراسیون جهانی در جلسه‌ای که در همین راستا با اعضای هیات‌رئیسه FIVB برگزار کرد، در تشریح علت راه‌اندازی کمیسیون توانمندسازی گفت: باید سطح فنی تیم‌های ملی و ورزشکاران در جهان را افزایش دهیم تا آن‌ها بتوانند در تورنمنت‌های مهمی همچون قهرمانی جهان و المپیک، نمایشی فوق‌العاده و کاملا حرفه‌ای ارائه کنند.

از طریق توانمندسازی والیبال، فدراسیون جهانی به دنبال آن است تا تیم‌های ملی و ورزشکاران بتوانند به توانایی‌های خود به طور کامل واقف شوند و اهداف خود را محقق کنند.

از نظر مسئولان فدراسیون جهانی، این یک موقعیت برد-برد برای کشورهاست. یکی از اهداف کمیته توانمندسازی، گسترش والیبال در سطح جهان است و هر اندازه که سطح تیم‌های ملی حاضر در مسابقات رسمی فدراسیون جهانی افزایش یابد، زمینه گسترش والیبال در دنیا هم فراهم‌تر خواهد شد.

گراسا افزود: تیم‌های ملی قدرتمند حاضر در مسابقات می‌توانند الگویی برای نسل جدید باشند. ضمن اینکه این مساله می‌تواند تعداد علاقه‌مندان و تماشاگران والیبال را هم در دنیا افزایش دهد.

این موضوع از آن جهت مهم است که ورزش پتانسیل تغییر زندگی مردم و ساختن دنیای بهتری برای آن‌ها را دارد.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال با اشاره به مبحث مهم بازاریابی برای تیم‌های ملی کشورها بیان کرد: اگر فدراسیون‌ها تیم‌های ملی قوی داشته باشند، در جذب اسپانسرهای قوی و داشتن رسانه‌های کارآمدتر، موفق‌تر عمل خواهند کرد. ضمن اینکه تلویزیون‌‌ها و دولت‌ها هم توجه بیشتری به چنین فدراسیون‌هایی خواهند داشت.

این‌ها منابعی است که فدراسیون‌های ملی می‌توانند با تکیه بر آن، میزبانی مسابقات مهم‌تری را کسب کنند و به تماشاگران داخلی خود این فرصت را بدهند که مسابقات مهم را به صورت زنده و در کشور خودشان تماشا کنند.

این استقلال، سطح حرفه‌ای فدراسیون‌ها و تیم‌های ملی‌شان را هم افزایش خواهد برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز