خبرگزاری کار ایران

عزیزی خادم: به زودی با مردم درباره مشکلات، چالش‌ها و مسائل حقوقی صحبت می کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۷۹۶

رئیس فدراسیون فوتبال پس از ورودش به بحرین خطاب به کاروان تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون صرفا در جهت منافع ملی گام بر می دارد.

به گزارش ایلنا،شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در بدو ورودش به بحرین گفت: فدراسیون فراجناحی و فراتر از سیاست است و صرفا در جهت منافع ملی گام بر می دارد. ما از هرگونه رفتار جانبدارانه پرهیز کرده و برای شادی ملت عزیز ایران تلاش می کنیم. در واقع همه این موارد را در کنار وظایف مدیریتی خود برعهده داریم.

وی ادامه داد: فدراسیون الهام‌بخش وحدت ملی و وحدت آفرینی است. بر همین اساس توکل ما به خداوند بوده و توسل ما به مقربین الهی و دعای خیر مردم است. انگیزه بالای بازیکنان تیم‌ملی برای شادی قلب مردم مثال زدنی است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: تیم‌ملی از لحاظ موقعیت فعلی در یک تلاطم پیچیده تاریخی قرار دارد. فوتبال ایران تا به‌حال در چنین شرایط سخت و دشواری هم از بعد مسائل داخلی و هم ابعاد بین‌المللی نبوده است. فصل حاضر فصل عبور از بحران بوده و رویکرد فدراسیون تعاملی و هم افزایی است.

عزیزی خادم تاکید کرد: یک ایران، یک ملت، یک هدف؛ تیم‌ملی محبوب در ایران و سربلند در آسیا بوده و عبور از روزمرگی و‌ موفقیت‌های موقتی، دستیابی به مرحله موفقیت‌های پایدار و مستمر از اهداف بزرگ ما است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خطاب به کاروان تیم ملی گفت: وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی‌ و امیدآفرینی است. فدراسیون فوتبال مملو از انگیزه بوده و واقع‌گرا وعملگرا است. حرکت در مسیر درست با برنامه‌ریزی مناسب از مهمترین برنامه‌هایمان است که به آن می پردازیم. بعد از بازی‌ها، درباره مشکلات، چالش‌ها و مسائل حقوقی به تفصیل با مردم عزیز کشورم صحبت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز