خبرگزاری کار ایران

هر ۴ بازی تیم ملی سخت و سرنوشت ساز است

روشن: باقری با هر نام و عنوانی می‌تواند کمک حال تیم‌ملی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۷۷۱

پیشکسوت استقلال شرایط صعود تیم ملی را سخن اما غیر ممکن قلمداد نکرد.

به گزارش ایلنا، حسن روشن پیشکسوت استقلال تهران می‌‌گوید اعضای هیات مدیره باشگاه باید روی تصمیم خود برای کناره‌‌گیری احمد مددی استوار بمانند و منصرف نشوند. 

اعضای هیات مدیره باشگاه در اقدامی عجیب به یکباره استعفا کردند.

هیات مدیره باشگاه استقلال دست به اقدامی درست زد. وقتی می‌بینند مدیرعامل باشگاه تحت حمایت وزارت ورزش و معاون وزیر تک روی می‌کند و حتی به مصوبات هیات مدیره هم اعتنا نمی‌کند، به درستی از سمت خود استعفا دادند. من از گوشه و کنار شنیده‌ام که تحرکاتی شده تا اعضای هیات مدیره را از تصمیم خود منصرف کنند. حداقل به امضای خودشان احترام بگذارند و از تصمیم شان باز نگردند.

نظر شما درباره خصوصی سازی استقلال چیست؟

مگر وزارت ورزش مالک استقلال است که قصد فروش سهام آن را دارد؟ مالک این باشگاه میلیون‌ها هواداری هستند که خون دل می‌خورند، هزینه می‌کنند، در سرما و گرما برای حمایت از آن به میدان می‌آیند. هوادارانی که سر بازی‌های این تیم سکته کرده‌اند، جانشان را از دست دادند، چشمشان را از دست داده‌اند و به اندازه خانواده شان برای این تیم ارزش و شان قائل هستند؛ آن‌ها مالک اصلی باشگاه هستند و باید به خواسته و مطالبات شان احترام گذاشت. وزارت ورزش باید خیلی حواسش به این مدل واگذاری باشد 

شرایط تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

با توجه به شرایط کرونا و دوری تیم‌ملی از اردو و شرایط بازی، کار سختی در پیش داریم. بعضی از افراد معتقدند ۲ بازی آسان و ۲ بازی سخت داریم، اما این طور نیست و هر ۴ بازی ما سخت و سرنوشت ساز است. ما چند مشکل متوالی و زنجیروار داریم؛ در این مدت رییس فدراسیون تغییر کرده و مدتی سرپرست داشته، بدهی‌های فدراسیون و شرایط بد مالی باعث بی‌برنامگی شد و یک مجموعه جدید تا بر سر کار بیاید مدتی طول می‌کشد تا هماهنگی‌ها صورت بگیرد. می‌توانستیم بدون هیچ هزینه‌ای با یک تیم باشگاهی یا تیم ملی امید بازی کنیم.

بازی با هنگ کنگ چطور بود؟

سه امتیاز برای ما اهمیت داشت که به آن دست پیدا کردیم. نکات و سوژه‌های زیادی وجود داشت اما باید فعلا دست نگه داریم چون مشکلات زیادی مثل شرایط زمین در این مسابقه وجود داشت. امیدوارم بچه‌ها با این سه امتیاز روحیه بالایی به دست آورده باشند تا در ادامه مسابقات هم بهترین نتایج را کسب کنیم.

حضور کریم باقری در تیم ملی را چطور می‌بینید؟

باقری شخصیت بسیار بزرگی است و با هر نام و عنوانی می‌تواند کمک حال تیم‌ملی باشد. خیلی‌ها نقش کریم در بحث فنی پرسپولیس را نادیده می‌گیرند. او می‌تواند به اسکوچیچ کمک بزرگی کند؛ هم در بحث‌های فنی و تاکتیکی و هم در مسائل روحی روانی و حاشیه‌ها.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز