خبرگزاری کار ایران

نصرتی: برخلاف خیلی‌ها عقیده دارم ایران مقابل هنگ کنگ خوب بود/ خدا نگذرد از کسانی که تیم ملی را به این روز انداختند/ بحرینی‌ها به فارسی به ما فحش ناموس می‌داند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۷۵۸

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل ایران با هنگ کنگ و بازی پیش رو با بحرین صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ایران مقابل هنگ کنگ اظهار داشت: جا دارد پیروزی تیم ملی را مقابل هنگ کنگ تبریک بگویم و برخلاف خیلی‌ها که انتقاد می‌کنند و انتظار بازی و نتیجه بهتری را داشتند به نظر من عملکرد ما خوب بود و با توجه به فشردگی بازی‌ها نیازی نداریم در هر بازی بیش از نیازمان برای برد انرژی بگذاریم. شما در نظر بگیرید فرصت برای هماهنگی تیم کم بود و شرایط آب و هوایی و مسائل دیگر هم دخیل بود تا کیفیت همیشگی را نداشته باشیم و در مجموع فکر می‌کنم بازی خوبی بود.

وی افزود: در خط حمله توانستیم چند موقعیت گل ایجاد کنیم که گلر آنها خیلی خوب عمل کرد و گلی هم که خوردیم به نظرم اتفاقی بود و ضمن اینکه بیرانوند می‌توانست واکنش بهتری داشته باشد.

پیشکوست فوتبال در مورد استفاده از زوج شجاع خلیل زاده - کنعانی زادگان گفت: شاید خیلی ها بگویند مجید حسینی یا پورعلی‌گنجی بازی کنند بهتر است ولی شما نگاه کنید خیلی از تیم‌های موفق فوتبال دنیا شاکله‌شان از یک تیم است و این موضوع به هماهنگی تیم کمک می‌کند چرا که در تیم ملی فرصت هماهنگ شدن محدود است. اگر نگاه کنید چند سال قبل کی‌روش هم همین کار را کرد و از بازیکنان استقلال در ترکیب اصلی استفاده می‌کرد و رحمتی و بیک زاده و منتظری و نکونام و آندو و... در ترکیب اصلی بودند. الان زوج شجاع - کنعانی و بیرانوند هماهنگی خوبی دارند و اینکه اکثر بازیکنان اصلی از پرسپولیس هستند دلیلش همین است. ضمن اینکه از نظر من کنعانی زادگان کامل ترین مدافع ایران است.

نصرتی در مورد چینش سایر نفرات هم گفت: به نظرم نکته اصلی این بازی حضور وحید امیری در پست دفاع چپ بود که این اتفاق ابتدا در پرسپولیس رخ داد و حالا در تیم ملی هم خودش را نشان داد. به نظرم امیری الان بهترین و کامل ترین دفاع چپ فوتبال ایران است.

نصرتی در مورد بازی مقابل بحرین هم توضیح داد: بازی سختی داریم و کلیدی ترین بازی ما در این مرحله است و سرنوشت صعود وابسته به این بازی است. اولا باید بگویم خدا نگذرد از آنهایی که تیم ملی را به این روز انداختند که صعودمان از این مرحله به اما و اگر بیافتد و همچنین خدا نگذرد از آنهایی که از امتیاز میزبانی ایران دفاع نکردند و اگر کرسی داشتند از آن استفاده نکردند. کار سختی داریم ولی چمن ورزشگاه این بازی طبق چیزی که دیدم بهتر از چمن بازی اول است و فکر می‌کنم بهتر بتوانیم توپ را به گردش در بیاوریم.

وی در مورد ترکیب بازی دوم هم خاطرنشان کرد: با توجه به فشردگی بازی‌ها قطعا اسکوچیچ برنامه دارد که به تناوب از همه استفاده کند ولی به نظرم ترکیب بازی هنگ کنگ برای بازی با بحرین نباید دست بخورد و ترکیب اولیه خوب بود. حالا شاید برای بازی با کامبوج به برخی استراحت داده شود ولی در این بازی تغییر ریسک است. چند بازیکن مثل قایدی هم در صورت مناسب بودن چمن می توانند اضافه شوند و کمک کنند.

پیشکوست فوتبال در مورد خاطرات بازی با بحرین در زمان خودش هم خاطرنشان کرد: خاطرات که زیاد است و بهترینش هم همان بازی بود که حکم صعود ما امضا شد. کلا بحرینی ها برای برنده شدن به هر اقدامی دست می‌زنند و حالا امتیاز میزبانی هم دارند و از آن استفاده خواهند کرد. همان بازی معروف که من در آن گل زدم یادم می آید بازیکن آنها به زبان فارسی به بازیکنان ما از جمله مهدوی کیا فحش ناموس داد و به زبان فارسی هم این کار را کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز