خبرگزاری کار ایران

نصرتی: بحرین رقیب جدی ما نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۷۰۳

پیشکسوت فوتبال معتقد است تیم ملی شروع خوبی را در مرحله مقدماتی داشته و با تمرکز می‌تواند به جام جهانی صعود کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد نصرتی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ‌کنگ گفت: ملی پوشان بازی خوبی در برابر حریف انجام دادند. علیرغم اینکه برخی از کارشناسان متاسفانه به تیم ملی خرده می‌گیرند، اما به نظرم شرایط تیم و بازیکنان مطلوب بوده و شروع خوبی داشتند. امیدوارم این روند را ادامه بدهند تا در بازی‌های بعدی نیز موفق شوند.

وی در رابطه با دیدار برابر بحرین هم گفت: در رابطه با بازی مقابل بحرین باید بگویم بدون شک این تیم از شرایط میزبانی خود به واسطه نفوذی که در AFC دارد به نحو احسن استفاده خواهد کرد. اگر بازیکنان با اعتماد به نفس و مسلط بر احساس و رفتار خود باشند، به راحتی می‌توانند تیم بحرین را شکست دهند.

نصرتی ادامه داد: خلاصه بازی بحرین و کامبوج را دیدم؛ فکر می‌کنم شرایط زمین خوب است و ملی پوشان ایران مثل بازی با هنگ کنگ از شرایط نامطلوب زمین رنج نخواهند برد. بدون شک بچه ها بهتر می‌توانند بازی کنند. بازیکنانی مثل آزمون، جهانبخش، قلی زاده و طارمی در دیدار مقابل بحرین عملکرد بهتری خواهند داشت. در دیدار روز گذشته به دلیل شرایط نامناسب زمین، کیفیت واقعی بازیکنان به نمایش گذاشته نشد.

بازیکن اسبق تیم ملی در ادامه بیان کرد: قطعا کادرفنی آنالیز دیدار کامبوج و بحرین را در دستور کاری خود قرار داده و بهترین نکات را به بازیکنان گوشزد می‌کند، اما معتقدم اگر برنامه ریزی دقیق بر روی ضد حملات و شوت های تیم بحرین انجام شود، می توانیم مهارشان کنیم و در واقع با یک سازماندهی خوب در خط دفاع و خط حمله به پیروزی مقابل بحرین خواهیم رسید. باید در فاز حمله و دفاع عمکلرد فوق العاده‌ای داشته باشیم.

وی معتقد است نباید بازیکنان تمرکزشان را از دست بدهند و با اشاره به گلی که روز گذشته روی یک اتفاق دریافت شد، گفت: دریافت گل یک تلنگر خوبی بود که بازیکنان به خودشان بیایند. آنها نباید به راحتی کوچکترین فرصت را به حریف بدهند. کیفیتی که بازیکنان ما دارند، عالی بوده و می‌توانند موفق باشند.

نصرتی در پایان گفت: بحرین رقیبی جدی برای ما محسوب نمی شود، اما بچه ها باید با تمرکز بالا و دقت فراوان در دیدار مقابل بحرین به میدان روند تا در نهایت این تیم را شکست دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز