خبرگزاری کار ایران

تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۰۸۲

تست انتخابی پایان اردوی تیم ملی آبهای آرام آقایان امروز ۱۲ خرداد در دریاچه آزادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، قایقرانان تیم ملی آبهای آرام امروز در مواد کایاک و کانوی ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر رقابت کردند.

ورزشکاران حاضر در اردو هر کدام در ۲ ماده از ۳ ماده برگزار شده، شرکت کردند.

در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر پیمان قویدل با زمان ۳:۴۵.۲۸۸ دقیقه، امین بوداغی با زمان ۳:۴۶.۲۴۵ دقیقه و امید احمدی با زمان ۳:۵۲.۲۵۱ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر محمدنبی رضایی با زمان ۴:۱۰.۹۸۸ دقیقه، عرفان زنده‌پی با زمان ۴:۱۸.۱۵۴ دقیقه و محمد عباسی با زمان ۴:۲۲.۷۸۴ دقیقه در رده‌ها اول تا سوم قرار گرفتند.

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر پیمان قویدل با زمان ۱:۴۳.۷۹۲ دقیقه اول، پوریا شریفی با زمان ۱:۴۵.۲۶۵ دقیقه دوم و امین بوداغی با زمان ۱:۴۵.۴۰۵ دقیقه سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر محمدنبی رضایی با زمان ۱:۵۰.۷۸۶ دقیقه، عادل مجللی با زمان ۱:۵۰.۸۰۳ دقیقه و شاهو ناصری با زمان ۱:۵۶.۲۵۹ دقیقه رده‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر پوریا شریفی با زمان ۳۸.۸۱۴ ثانیه اول، ابوالفضل درجزی با زمان ۳۹.۳۷۱ ثانیه دوم و علیرضا جهان‌نما با زمان ۳۹.۴۸۱ ثانیه سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر عادل مجللی با زمان ۴۱.۷۵۱ ثانیه اول، شاهو ناصری با زمان ۴۲.۷۰۷ ثانیه دوم و امیرمحمد اسماعیلی با زمان ۴۵.۴۶۰ ثانیه سوم شدند.

نتایج این تست در اختیار کمیته و کادر فنی تیم ملی آبهای آرام قرار خواهد گرفت و نفرات مدعو به اردوی بعد مشخص می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز