خبرگزاری کار ایران

جریمه سنگین AFC برای پست اینستاگرامی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۴۹۴

کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم شکایت گوا علیه پرسپولیس را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرده بود با توجه به میزبانی تیم گوا این رقابت‌ها را در این شهر از کشور هند برگزار کرد.

صفحه رسمی پرسپولیس در اینستاگرام پیش از شروع رقابت‌ها پستی منتشر کرد که از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال هند و باشگاه گوا نژادپرستانه و جنگ طلبانه تشخیص داده شد و به همین دلیل از این باشگاه به AFC شمایت کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم سنگینی علیه باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت تیم گوا صادر کرد و این باشگاه علاوه بر جریمه نقدی، یک میزبانی یک دیدار خانگی هم محروم شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا رای مربوط به حاشیه سفر سرخپوشان پایتخت به شهر گوا و انتشار پستی تاریخی در مورد فتح هند توسط ایران را صادر کرد.

در رای کنفدراسیون آسیا، باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۱۷ هزار و ۵۰۰ دلار جریمه نقدی و برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگر بعد از اتمام پاندمی کرونا محکوم شد.

گفتنی است؛ پست یاد شده در زمانی منتشر شد که ارکان بخش رسانه‌ای باشگاه، درون هواپیما و مسافر هند بودند و آن پست بدون دخالت و نظر باشگاه، منتشر شده بود.

بدین ترتیب پرسپولیس در صورت صعود به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از امتیاز میزبانی در مرحله بعدی محروم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز