خبرگزاری کار ایران

هازارد: از رئال مادرید جدا نمی‌شوم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۲۹۹

ستاره بلژیکی تایید کرد قصد ندارد تیم رئال مادرید را ترک کند.

به گزارش ایلنا، ادن هازارد طی دو فصل گذشته با حضور به همراهی رئال مادرید در مسابقات نتوانسته به دلیل مصدومیت‌های مکرر عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود برجای بگذارد. درحالیکه شایعات بسیاری پیرامون آینده این ملی پوش بلژیکی وجود دارد اما او می‌گوید که همچنان تصمیم به ادامه همکاری با رئال مادرید دارد.

او درخصوص آینده همکاری با رئال مادرید گفت: "خودم را بیرون از رئال مادرید تصور نمی‌کنم. سه سال دیگر قرارداد دارم و وقتی 100% آماده باشم به تیم خیلی کمک خواهم کرد. می‌دانم که چه کارهایی میتوانم انجام بدهم. حالا روی یورو تمرکز دارم اما بعد از آن در رئال مادرید دست به کارهای بزرگی خواهم زد!"

او ادامه داد: "فصل بسیار ناخوشایندی بود. همیشه وقتی ثبات داشتم بازیکن بسیار نیرومندی بودم. میدانم که به بهترین سطحم نزدیک شدم و امیدوارم دیگه مصدوم نشوم. سال‌های زیبایی پیش روی من است."

او در پاسخ به سوالی درباره بازگشت به لیگ برتر انگلیس گفت: "3 سال دیگر با رئال قرارداد دارم و به همین خاطر بحث بازگشت به انگلیس خارج از بحث است. همه می‌دانند که دو سال اولم خوب نبودم و می‌خواهم ارزش خودم را در رئال ثابت کنم. همه کار می‌کنم تا به این هدف برسم"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز