خبرگزاری کار ایران

استقلال پتانسیل گرفتن سهمیه فصل آ‌ینده لیگ قهرمانان را دارد

تیموریان: خط هافبک تیم ملی از تجربه بین المللی برخوردار است / کاریزمای باقری یکی از دلایل موفقیت تیم ملی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۲۸۷

کاپیتان سابق تیم ملی ایران شرایط تیم را قبل از شروع مرحله مقدماتی مناسب دانست.

آندرانیک تیموریان کاپیتان سابق تیم ملی ایران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص اینکه چقدر شانس صعود برای تیم ملی به مرحله بعدی مسابقات قائل است، اظهار داشت: شرایط تیم ملی فکر می‌کنم کمی بحرانی است مثل زمانی است که ما در تیم ملی حضور داشتیم مانند مقدماتی جام جهانی 2012. ما باید آن سه بازی آخر را پیروز می‌شدیم تا به جام جهانی صعود کنیم فکر می‌کنم شرایط تیم ملی الان مشابه همان زمان است.

هافبک سابق تیم ملی درباره اینکه بازیکنان بدانند انجام بازی تدارکاتی به منامه بحرین سفر کردند افزود: شاید به خاطر مسائل کرونا اتفاقات پیرامون آن بازی دوستانه برگزار نشد و به نظرم آنهایی که باید بازی‌های دوستانه را هماهنگ می‌کردند در این زمینه ضعیف عمل کردند.

وی درباره حضور کریم باقری روی نیمکت تیم ملی بیان داشت: کریم یکی از قدیمی‌های فوتبال ایران است هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس از قدمت بالایی برخوردار است و در این مقطع خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند با توجه به تجربه و کاریزمایی که کریم دارد یکی از علت‌های موفقیت تیم ملی خواهد بود.

تیموریان درباره اینکه کدام یک از حریفان ایران در این مرحله سخت‌تر از دیگری خواهد بود، افزود: هر چهار بازی سخت است این گونه نیست که بگوییم بحرین یقه ایران را می‌گیرد یا ایران یقه ایران را. هر چه قدر وقت بیشتری برای تیم ملی‌ات بگذاری سود آن در اردوی مقدماتی خواهی برد. همه دوست دارند از این گروه صعود کنند. جام جهانی هر چهار سال یک بار برای هر کشوری اتفاق می‌افتد و همه فوتبالیست‌ها دوست دارند در آ‌ن اتفاق حاضر شوند.

کاپیتان سابق تیم ملی درباره شرایط خط هافبک تیم ملی اذعان داشت: خط هافبک بدی نداریم اما ما باید راندمان کاری را روز بازی مشاهده کنیم اما در کل فکر می‌کنم خط هافبک ما از تجربه بین المللی خوبی برخوردار است.

وی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند بازیکنان شایسته دیگری نیز می‌توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند ادامه داد:‌ باید ببینیم چه کسانی انتقاد کردند فوتبالیست بودن یک پروسه 10، 15 ساله است چه درتیم ملی و چه در رده باشگاهی و این چرخه تیم ملی و باشگاهی دو مقوله جد ا از یکدیگر است. به هر حال بازیکنان قبل از ما بوده‌اند رفته‌اند ما آمدیم جای آنها ما رفتیم کسان دیگر آمدند انتقاد از قدیم الایام بوده است و یک بازیکن نمی‌تواند 20 سال در تیم ملی حضور داشته باشد درست است که بازیکن باتجربه کم داریم این نظر سرمربی تیم ملی بوده که چه کسانی را دعوت کند یا سودش را می‌برد یا ضررش را. اگر این بازیکنان خوب کار کنند به نفع تیم ملی است و اگر هم خدای ناکرده شرایطشان خوب نباشد دودش به چشم تیم ملی می‌رود.

هافبک سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم افزود: چند بازی اخیر این تیم را دیدم امیدوارم که استقلال پتانسیل گرفتن سهمیه فصل آ‌ینده لیگ قهرمانان را داشته باشد و در جام حذفی هم بتواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد. البته این را هم بگویم که نمی‌توان جام حذفی را ملاک خوب یا بد بودن یک تیم دانست زیرا تک بازی است و شانس هم در آن خیلی دخیل است.

تیموریان درباره اینکه کدام تیم در لیگ برتر ایران شانس قهرمانی دارد گفت: تیم‌های اول تا چهارم شرایط قهرمان شدن در لیگ را دارند.

وی درباره اینکه خودش چه زمانی وارد دنیای مربیگری خواهد شد، خاطرنشان کرد: دنبال این مساله هستم که به مربیگری روی بیاورم کلاس‌ها را مرحله به مرحله گذرانده‌ام و منتظرم ببینم در آینده چه اتفاقی پیش می‌آ‌ید.

تیموریان در پایان در خصوص اینکه چندی پیش تولد برادر مرحومش سرژیک بود، گفت: اولین سالی بود که سرژیک کنار ما نبود جایش خیلی خالی است یک از مشوقان خوب من بود و همیشه مشاوره‌های مناسبی به من می‌داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز