خبرگزاری کار ایران

‍جلسه مشترک مسئولان فدراسیون ایران و سوئد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۹۴۲

پیمان حسنی نمایندگان کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر حضور در رقابت های المپیک توکیو به دو اردوی تمرینی مشترک به کشورهای مجارستان و سوئد اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، جلسه مشترک مسئولان فدراسیون تنیس روی میز ایران و سوئد برای همکاری های دوجانبه بصورت مجازی برگزار شد .

در همین رابطه پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت : این جلسه که با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون ، اینجانب ، محمدرضا میرالماسی مدیر تیم های ملی و فائزه تبریزی فر مدیر امور بین الملل فدراسیون تنیس روی میز ایران بهمراه توماس بوزا دبیر فدراسیون تنیس روی میز سوئد و مایکل اندرسون مدیر تیم ملی سوئد در خصوص اردوی مشترک بازیکنان ایران و سوئد قبل از المپیک توکیو و فعالیت های دوجانبه مذاکراتی انجام شد .

پیمان حسنی در ادامه اظهار داشت : در این جلسه هماهنگی های لازم در خصوص حضور نوشاد و نیما عالمیان بهمراه جمیل لطف الله نسبی در کمپ تیم ملی سوئد با ورزشکاران این کشور و کشور روسیه به تمرین بپردازند.

همچنین در خصوص همکاری های دوجانبه برای برپایی اردوهای تمرین بین رده های سنی دو کشور ، حضور مربیان سوئدی در ایران و اعزام مربیان ایرانی به سوئد و شرکت بازیکنان ایران در لیگ های سوئدی بحث و صحبت های اولیه انجام شد و مقرر شد تفاهم نامه ای در این خصوص بین دو کشور امضاء شود .

دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در پایان گفت : نمایندگان کشورمان روزهای ۷ الی ۱۷ تیرماه برای آمادگی هر چه بیشتر حضور در رقابت های المپیک توکیو به دو اردوی تمرینی مشترک به کشورهای مجارستان و سوئد اعزام می‌شوند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز