خبرگزاری کار ایران

برنامه ویژه بحرینی ها برای تقابل با ایران

حمایت پادشاه بحرین از تیم ملی این کشور در آستانه دیدار با ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۸۹۵

به نظر می‌‎رسد بحرینی ها از هم اکنون جنگ‌های روانی برای تقابل با ایران را آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر باید روز 17 خرداد از ساعت 21 به مصاف تیم ملی فوتبال بحرین برود.

شیخ علی بن خلیفه آل خلیفه  رئیس هیئت مدیره اتحادیه فوتبال بحرین از حمایت پادشاه بحرین از تیم ملی این کشور خبر دارد. علی بن خلیفه در این خصوص در مصاحبه با پایگاه خبری بحرینی گفت:  صحبت‌های شیخ خالد بن حمد بازیتاب خوبی در تیم ملی داشته است. ما به حمایت ایشان و پادشاه نیاز داشتیم. این حمایت باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان تیم ملی می‌شود. تیم در مسابقات در مرحله دوم مسابقات انتخابی حضور دارد  و به دنبال صعود به دور سوم این رقابت‌ها است و این روند چشم اندازهای شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه نماینده پادشاه بحرین است و برای انگیزه بازیکنان و جوانان لازم است.

 

رئیس هیئت مدیره اتحادیه فوتبال بحرین اظهار داشت: این حمایت تاثیرات مثبتی برای ما در پی دارد. درست است ما میزبان هستیم اما  باز سختی در برابر ایران داریم اما با تبلیغات رسانه ای و حمایت همه جانبه مردم و مسئولین می‌توان به شکست ایران امیدوار بود  و این عامل مثبتی برای حضور قدرتمندانه ما خواهد بود. امیدوارم به آرزوهای خود دست پیدا کنیم و موفق شویم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز