خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی بحرین: ما به حضور هواداران بحرینی امیدوار بودیم/ امیدواریم در برابر ایران بهترین نتیجه را کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۸۶۵

هلیوا سوزا سرمربی تیم ملی بحرین امیدوار است که در این کشور به دور بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی صعود کند.

به گزارش ایلنا، هلیوا سوزا سرمربی تیم ملی بحرین از  آمادگی تیم ملی این کشور برای حضور در رقابت های مقدماتی آسیا برای حضور در جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین خبر داده است.

بحرین از 3 تا 15 ژوئن میزبان مسابقات گروه سوم خود خواهد بود که شامل ایران ، عراق ، هنگ کنگ و کامبوج است.

از همین رو  هلیو سوزا امروز در  نشست مطبوعاتی اظهار داشت که بازیکنان  تیم ملی بحرین عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. آنها در دو دیدار دوستانه مقابل اوکراین و مالزی قرار گرفتند که حاصل ان یک برد و یک مساوی بوده است.

وی افزود: ما از سرمربی تیم ملی مالزی که از تیم ما تعریف کرد ممنون هستیم این تعریف و تمجید انگیزه  ما را برای حضور قوی تر در مسابقات بیشتر کرده است. ما به حضور هواداران بحرینی امیدوار بودیم که از تیم ملی حمایت کنند. اما شرایط فعلی مانع این امر می شود. اما تعامل زیاد هواداران با تیم ملی قبل از مسابقات مقدماتی امیدواری و خوش بینی برای دستیابی به نتایج مثبت را به همراه دارد و امیدواریم در این سه مسابقه باقی مانده مخصوص در برابر ایران بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرمربی بحرین تایید کرد: بحرین از یک تیم همگن و با یک ترکیب عالی برخوردار است و امیدواریم در این مرحله بهترین نتیجه را رقم بزنیم: 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز