خبرگزاری کار ایران

عزیزی خادم: از همه ظرفیت های موجود برای کمک به فوتبال و تیم ملی استفاده می‌کنیم/ امروز در شرایط حساسی قرار داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۴۰۸

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد امضای تفاهم نامه با جزیره کیش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شهاب الدین عزیزی خادم در نشست امضای تفاهم نامه فدراسیون فوتبال و جزیره کیش اظهار داشت: جناب آقای آهنگران مشتاقانه و صادقانه در کنار فدراسیون فوتبال صحبت کردند و به نوبه خودم از ایشان تشکر می‌کنم. جا دارد از جناب آقای قاضی زاده هاشمی و همینطور آقای فروردین تشکر کنم که همواره تلاش موثری در کنار فدراسیون فوتبال کردند. مطالبی که جناب آقای مهندس آهنگران اشاره کردند دو سه مطلب در راستای فدراسیون فوتبال که راهبردش توسعه است را با فراز و نشیبی که داشته توضیح بدهم.

وی افزود: یکی از این راهبردها کمپ تیم‌های ملی است که یکی از بهترین نقاط کشور جزیره زیبای کیش است. یکی از بهترین مکان‌ها برای برپایی کمپ ها جزیره کیش است و صحبت‌هایی از قبل انجام شده که در همین تفاهم نامه به یک همکاری واقعی برسیم. برنامه ریزی اساسی و اصولی داشته باشیم که برخی از اردوها را در رده‌های مختلف و تیم‌های مختلف ملی آقایان و بانوان از این ظرفیتی که در جزیره وجود دارد، استفاده کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: راهبرد اصلی فدراسیون فوتبال نگاه خودکفایی است. خلق ثروت یک شبه اتفاق نمی‌افتد و توسعه امر ضربتی آنی نیست و زمان‌بر است. ظرفیتی که در جای جای کشور وجود دارد، از این ظرفیت فدراسیون فوتبال استفاده خواهد کرد. دوستان عزیز در مجلس شورای اسلامی همواره کنار تیم ملی بودند و فدراسیون فوتبال فارغ از عقیده و سلیقه و نگاه، نگاه ملی است چون نماد انسجام ملی است.

عزیزی خادم افزود: فدراسیون فوتبال مسیر وحدت‌بخشی دارد و به همین دلیل سعی داریم از ظرفیت‌ها استفاده کنیم که اولین بار فدراسیون فوتبال و جزیره زیبای کیش با راهبری آقای آهنگران و نگاه توسعه‌گرانه از این ظرفیت‌های ملی استفاده کنیم.

وی در مورد ادامه فعالیت های مشابه فدراسیون گفت: در بحث ظرفیت سنجی فقط کیش را زیر نظر نداریم و جاهای مختلف دیگر برای کمپ تیم ملی و استعدادیابی وجود دارد. نگاه اصولی فوتبال به نگاه توسعه و متکثر برای ایران است. فدراسیون فوتبال قطعا چنین رویکردی دارد و به همین سمت حرکت می‌کند. امروز روز بسیار مهمی است که تیم ملی در آستانه مسابقات مهمی قرار دارد و امیدوارم با الطاف الهی مردم ایران را مسرور کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی عنوان کرد: وظیفه ملی ماست که به تیم ملی کمک کنیم که به امید خدا تیم ملی از این رقابت‌ها سربلند بیرون بیاید. به امید خدا همه دست در دست هم بتوانیم این فضا و اعتبار را به فوتبال برگردانیم. این به اعتلای فوتبال کشورمان کمک می‌کند.

وی افزود: امروز بر اثر همین اتفاق همه گرد هم آمدیم و تیم ملی به این جزیره آمده است. این اتفاق مبارکی است و امیدوارم از این پس شاهد چنین اتفاقات در فدراسیون فوتبال باشیم. در حوزه‌های دیگر ورزش هم این چنین باشد و سایر فدراسیون‌ها هم به این جزیره بیایند.

عزیزی خادم در ادامه گفت: جا دارد از آقایان پازوکی، آخوندی و فرضی‌پور تشکر کنم و امیدوارم سال آینده که آماده جام جهانی هستیم کمپ تیم ملی را بازسازی شده در اختیار داشته باشیم که همه استفاده کنند. هر قدمی که در فدراسیون فوتبال برداشته شود میراثی برای آیندگان خواهد بود. امیدوارم که بیست و پنجم خردادماه یکدیگر را شاد و خوشحال ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز