خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد دارم ولی همه تمرکزم روی کمک به سایپا است

جلالی: مستحق چنین بردی جلوی فولاد بودیم/ تلاشم را بیشتر می‌کنم تا در اردوهای بعدی تیم ملی دوباره دعوت شوم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۳۲۵

مدافع چپ تیم فوتبال سایپا در مورد برتری مقابل فولاد و شرایط خودش و تیم ملی صحبت کرد.

ابوالفضل جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری سایپا مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تیم فولاد که یکی از با کیفیت‌ترین تیم‌های لیگ است و در رتبه‌های بالای جدول قرار دارد با همه احترام مقابل ما موقعیت چندانی نداشت و طبق طبیعت فوتبال بعد از اینکه 2 گل جلو افتادیم توانستند چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ما ایجاد کنند ولی در کل بازی دست ما بود و فکر می‌کنم به نتیجه‌ای که استحقاقش را داشتیم رسیدیم.

وی در مورد پاس گلی که در این بازی داد هم گفت: خدا را شکر چند هفته است که می‌توانم برای سایپا مثمر ثمر باشم و در دیدارهای اخیر هم برای تیم گل زده‌ام و هم پاس گل داده‌ام و از این بابت خوشحالم و اینکه مهم‌تر از هر چیزی نتیجه گرفتن سایپاست و اینکه بتوانیم 3 امتیاز بازی‌ها را بدست بیاوریم.

مدافع سایپا در مورد اینکه با این 3 امتیاز خطر سقوط تا حد زیادی برای این تیم کاهش پیدا کرد هم توضیح داد: بله خدا را شکر که اوضاعمان نسبت به چند هفته قبل واقعاً بهتر شده است و حالا هم با این نتیجه خوب راهی تعطیلات لیگ شده‌ایم و با توجه به اینکه به تازگی تغییر سرمربی داشتیم این تعطیلات یک فرصت خوبی است تا تغییرات مورد نظر بهتر در تیم جا بیافتد و بدون شک با قدرت بیشتری در ادامه مسابقات حاضر خواهیم شد.

جلالی در مورد حکمی که کمیته انضباطی بابت نتیجه بازی با پیکان داد و حرف و حدیث‌های زیادی به همراه داشت هم گفت: در این مورد صحبتی ندارم و من به عنوان یک بازیکن وظیفه‌ام این است که در زمین برای تیمم تلاش کنم و این مسائل به باشگاه و کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال مربوط است و ارتباطی به من ندارد.

وی در مورد عدم دعوتش به اردوی تیم ملی هم توضیح داد: من از آقای اسکوچیچ ممنونم که در اردوی قبلی به من اعتماد کرد و به تیم ملی دعوتم کرد و حضور در تیم ملی برای هر کسی افتخار است و الان هم که دعوت نشدم از ایشان تشکر می‌کنم و برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بچه ها با دست پر برگردند و با توجه به بازیکنان خوبی که داریم می‌توانیم نتایج لازم را برای صعود کسب کنیم. در مورد اینکه دعوت نشدم هم این موضوع انگیزه من را بیشتر کرد و می‌دانم مورد توجه کادرفنی تیم ملی قرار دارم و با تلاش بیشتر می‌‌توانم در اردوهای بعدی دعوت شوم.

مدافع چپ سایپا در پایان در مورد شایعاتی که در مورد پیشنهاداتش شنیده می‌شود هم گفت: طبیعی است که با نزدیک شدن به پایان فصل باشگاه‌ها فعالیت خودشان را برای نقل و انتقالات آغاز می‌کنند و سراغ بازیکنانی که مورد نظرشان است می‌روند. من هم طبیعتاً با توجه به اینکه فکر می‌کنم در این فصل عملکرد خوبی در ترکیب سایپا داشتم پیشنهاداتی دارم ولی فعلاً تمرکزم روی بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل است و اینکه بتوانیم با سایپا بهترین نتایج را کسب کنیم و فصل بعد هم با سایپا قرارداد دارم و هر باشگاهی هم که به من پیشنهاد بدهد به آنها می‌گویم باید با باشگاه صحبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز