خبرگزاری کار ایران

میشون مانت: فتح قهمرانی اروپا با چلسی رویایی کودکی من بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۲۶۶

هافبک چلسی گفت: در این لحظه ما بهترین تیم دنیا هستیم و نمی توانید این را از ما بگیرید.

به گزارش ایلنا، میسون مانت که در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان 11 بازی انجام داد و دو گل و 2 پاس گل هم ثبت کرد، بعد از قهرمانی گفت:

نمی توانم با کلمات وصف کنم. غیرممکن است. فقط قبلاٌ هم اشاره کردم که در دو فینال برای چلسی بازی کرده ام و در هر دو شکست خورده ایم. این آزار دهنده بود... فتح عنوان قهرمانی همراه چلسی تمام رویای من بود. اینکه تا پایان راه لیگ قهرمانان اروپا پیش برویم. چند بازی سخت در این مسیر داشتیم. به فینال رسیدیم و پیروز شدیم. موقعیت خاصی است. در این لحظه ما بهترین تیم دنیا هستیم و نمی توانید این را از ما بگیرید!

هافبک چلسی اظهار داشت: 

منچسترسیتی عجب تیمی است. کاری که آنها در لیگ برتر انجام داده را دیده اید. بازی خیلی سختی بود. به گل رسیدیم و به شکل تیمی دفاع کردیم. همه توان خود را درون زمین به کار گرفتیم و پیروز شدیم. چه می توانم بگویم؟ نتیجه کلی تلاش بود که به سرانجام رسید... باورنکردنی است. پدرم از سکوها پایین آمد و وقتی او را دیدم غرق در اشک شدم. به خاطر همه چیز از خانواده ام ممنونم.

وی افزود: 

حالا در این شرایط راهی رقابت های یورو 2020 می شوم... بعضی از بازیکنان منچسترسیتی را در اردوی تیم ملی ملااقات خواهم کرد و می دانم که برای آنها سخت خواهد بود. با آنها صحبت کردم، آنها شایسته حضور در فینال بودند. برای آنها هم سخت است اما امیدوارم که سال آینده ما برای قهرمانی در لیگ برتر هم بجنگیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز