خبرگزاری کار ایران

پلی آف چمپونشیپ

برنتفورد 2 - سوانسی صفر: سامان قدوس دومین لژیونر ایرانی لیگ جزیره

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۱۷۷

برنتفورد با شسکت سوانسی جواز حضور در لیگ جزیره در فصل بعد را کسب کرد.

به گزارش طرفداری، تیم برنتفورد انگلیس هم توانست برای اولین بار در تاریخ پیدایش خود به لیگ برتر پا بگذارد و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در راه سختی که داشتند قطعا هافبک ملی پوش ایرانی یعنی سامان قدوس بود. 

هافبک تیم ملی فوتبال ایران که بازی های خوبی برای تیمش در چمپیون شیپ به نمایش گذاشت، دیدار برنتفورد و سوانسی را از روی نیمکت آغاز کرد اما در شانزده دقیقه پایانی پا به میدان گذاشت و در نهایت به عنوان یکی از بازیکنان حاضر در زمین صعود به لیگ جزیره را جشن گرفت. اولین صعود برنتفورد که اتفاقا اولین بازیکن ایرانی را نیز به همراه داشت. 

سامان که همانند سال های اخیر همچنان به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی ایران نیز محسوب می شود، روز دوشنبه خود را به منامه می رساند و به مربیان تیم ملی معرفی خواهد کرد تا به عنوان آخرین ملی پوش ایرانی پا به اردوی تیم ملی گذاشته باشد.

با وجود شرایطی که برای سامان وجود داشت او قطعا به عنوان یکی از خوشحال ترین و پرروحیه ترین بازیکنان تیم ملی به جمع ملی پوشان اضافه خواهد شد چرا که هم برای حضور در تیم ملی انگیزه و آمادگی دارد و هم با تیم باشگاهی اش توانستند دست به حرکتی تاریخی بزنند. 

در این میان البته باید به دراگان اسکوچیچ نیز توجه کرد و یک خوش به حالت بزرگ به او گفت چرا که حالا یکی دیگر از بازیکنان تیمش با روحیه بالا پا به اردو خواهد گذاشت و قطعا سود حاصل از حضور و آمادگی او به بازی های تیم ملی تعلق می گیرد که انشالله با برتری و صعود در نهایت به نفع تیم ملی خواهد شد. دراگان حالا بازیکنی به همراه دارد که خسته نیست و با توجه به دقایقی که برای تیمش به میدان رفت هم در شرایط مسابقه قرار دارد و هم فرسوده و خسته نیست و این اتفاق می تواند نکته بسیار مثبت و مهمی هم برای قدوس، هم برای اسکوچیچ و هم برای تیم ملی ایران باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز