خبرگزاری کار ایران

نصیری: اردوی تیم جوانان در بهترین شرایط برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۰۲۸

سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان شرایط حاضر در اردوی تدارکاتی را بسیار مناسب ارزیابی کرد و معتقد است بازیکنان در بهترین وضعیت ممکن تمرینات خود را پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایلنا، شیرین نصیری، مدیر تیم ملی فوتبال جوانان درباره برگزاری اردوی آماده سازی تیم گفت: خوشبختانه تمرینات تیم دختران جوان در مرکز ملی فوتبال زیر نظر کادر فنی برگزار شد. شرایط اردو بسیار مناسب بود و در واقع شان و منزلت جایگاه بانوان در اردوهای تیم ملی همسان آقایان بود که جا دارد از رئیس فدراسیون فوتبال بابت توجه و حمایتش تشکر کنم.

وی در ادامه بیان کرد: اردوی دوم تیم ملی جوانان فردا تمام می شود و قبل از پایان اردو، با دستور رئیس فدراسیون فوتبال، بازیکنان واکسیناسیون می شوند. امکاناتی که در اختیار تیم ملی قرار داده شده به نحو احسن بوده و از اینکه جایگاه بانوان در اردوهای تیم ملی همسان آقایان قرار گرفته جای تشکر و قدردانی دارد.

نصیری در پایان گفت: امیدوارم با کسب بهترین نتایج بتوانیم قدردان توجه و حمایت مسئولین فدراسیون فوتبال باشیم.

گفتنی است،  تورنمنت کافا از 19 تا 28 خرداد ماه در شهر دوشنبه با حضور تیم های ایران، افغانستان، قرقیزستان، ازبکستان و تاجیکستان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز