خبرگزاری کار ایران

صالح نیا: آقای عزیزی خادم!با شما مناظره خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۷۵۵

کارشناس فوتبال و مفسر قدیمی صدا وسیما،رئیس فدراسیون فوتبال را به مناظره دعوت کرد.

به گزارش ایلنا،کیومرث صالح نیا که علاقمندان به فوتبال در دهه 60 او را به خوبی با گزارش های جذابش به یاد دارند،ضمن طرح انتقادات شدیدی به شهاب الدین عزیزی از وی برای حضور در یک مناظره دعوت کرده است.

صالح نیا در این باره عنوان کرد:تاسف می خورم که فوتبال کشور دست فردی چون عزیزی خادم افتاده است.او می گوید در 70 روز به اندازه 70 سال کار کرده اما باید بگویم او در این 70 روز 7 ساعت هم کار نکرده است.

وی ادامه داد:مصاحبه های آزمون،طارمی و بیرانوند را که دیدم متوجه شدم شهاب الدین عزیزی خادم چه بر سر تیم ملی آورده است.او چنان از برنامه حرف می زد که گفتیم چه کارها برای تیم ملی کرده اما توان برگزاری یک بازی دوستانه هم برای تیم ملی نداشت.از سوی دیگر،ملی پوشان روز چهارشنبه واکسن کرونا زده اند و همان روز تمرین کرده اند!این هم از شرایط برپایی اردو در هتل که در حضور خیل زیاد مردم است و هیچ نظارتی روی آن نیست.مگر می شود این حجم از کارنابلدی!؟

صالح نیا افزود:من در یک مناظره با عزیزی خادم به مردم خواهم گفت او کیست و چه کرده است.متاسفم برخی افراد که باید در این شرایط به عنوان نماینده افکار عمومی صحبت کنند سکوت اختیار کرده اند.آقای محترم!با دروغ نمی توان قهرمان شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز