خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین نشست هیات رئیسه انجمن حقوق ورزشی در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۴۷۴

نخستین جلسه هیات رئیسه انجمن حقوق ورزشی در سالجاری به میزبانی موسسه حقوقی و داوری بین المللی مسعود طاهری برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در ابتدای این نشست که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد حمید باقرنیا سرپرست انجمن حقوق ورزشی ورئیس هیات رئیسه ضمن تشکر از تلاش های هیات رئیسه به منظور شناسایی موانع و همراهی در هموار نمودن مسیر پیش رو افزود: در تلاشیم که هر چه سریع تر اقدامات عملی همچون برگزاری کارگاه های تخصصی حقوق ورزشی و اعلام الزامات قراردادی به دست اندرکاران ورزش را به منصه ظهور برسانیم.

سپس امیرحسین شادمانی دبیر هیات رئیسه نیز به تشریح اقدامات انجام شده در راستای ساختار سازی و تدوین برنامه های کاری آینده پرداخت.

پس از آن هر یک از اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین طی این جلسه مسعود طاهری و حمید احسانی مهر به عنوان اعضاء جدید هیات رئیسه به صورت رسمی معرفی شدند و احکام مسئولیت خود را تحویل گرفتند.

در پایان جلسه نیز حمید باقرنیا، دکترایمان حسین پور شرفشاد، خانم زهرا ارسنگ، دکتر حامد محمدی و امیرحسین شادمانی در نشست خبری با محوریت تصمیمات و برنامه های جلسه حضور یافتند.

دیگر اعضای هیات رئیسه انجمن حقوق ورزشی دکتر عبدالله سمامی، دکتر بهنام حبیب زاده، دکتر محمدحسین قربانی در جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز