خبرگزاری کار ایران

رجب زاده: بعضی از بازیکنان ذوب آهن در حد لیگ یک و دو هم نبودند/ فهرست تیم ملی همیشه جای بحث داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۲۵۰

پیشکسوت ذوب آهن در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

مهدی رجب زاده در گفتگو با ایلنا در مورد فهرست تیم ملی اظهار داشت: فهرست تیم ملی با نظر سرمربی بسته می‌شود و در راستای تفکرات و نظرات شخصی اوست‌. همیشه درباره این فهرست بحث بوده و خواهد بود و بازیکنانی خارج از این لیست قرار خواهند گرفت. در زمان ویلموتس با آن قرارداد سنگینی که داشت، به بحرین و عراق باختیم اما اکنون زمان حمایت است و انشالله در نهایت اتفاقی بیفتد که به سود تیم ملی باشد تا ۸۵ میلیون نفر خوشحال شوند.

وی در مورد حکم کمیته انضباطی در رابطه با بازی سایپا - پیکان هم گفت: درباره این بازی حرف و حدیث بسیار است و هر دو طرف دلایل خود را برای اثبات ادعایشان دارند. در میدان جنگ جمله‌ی "بُکُش تا کُشته نشوی" مهم ترین اصل است. فوتبال هم همین وضعیت را دارد باید هر طور می‌توانی تلاش کنی تا از باخت و سقوط فرار کنی. تیمی که در آستانه سقوط است باید فکر کند همه عالم و آدم علیه او هستند و طوری بازی کند که حتما برنده باشد. باید در این چند بازی از تنش ها کم کرد و با تمام وجود تلاش کرد. اگر شما خوب بازی کنید، گل بزنید و فوتبالی برنده شوید چه کسی می‌تواند چیزی بگوید؟ ذوب آهن باید از تمام امکانات و ابزار خود استفاده کند تا بازی هایش را بدون حرف و حدیث ببرد.

پیشکسوت ذوب آهن در رابطه با نتیجه این تیم از ابتدای فصل خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم در ابتدای فصل بد بسته شد. بعضی از بازیکنان متاسفانه در حد لیگ یک و لیگ دو هم نبوده‌اند. شما وقتی در لیگ‌برتر بازی می‌کنید باید بهترین باشید و همه توان خود را برای سربلندی تیم بگذارید. به عنوان یک هوادار ذوب آهن از دیدن بازی تیمم مقابل پرسپولیس احساس سرافکندگی کردم.

وی افزود: بازیکنان باید بدانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند. ذوب آهن نایب قهرمان آسیا و قهرمان ۴ دوره جام حذفی است‌. این تیم در همه ادوار لیگ برتر حاضر بوده و اکثرا در رده های بالای جدول قرار گرفته است. آقای فریدونی و مجموعه‌ی باشگاه اوضاع آرامی برای تیم فراهم کرده‌اند و پرداختی ها (بر خلاف خیلی از تیم ها) به موقع بوده است. در نتیجه گیریِ یک تیم امکانات باشگاه و تاکتیک های مربی همه چیز نیست و بازیکنان هم باید همه توان و غیرت خود را به کار گیرند و تمرین و سبک زندگی حرفه‌ای داشته باشند. ذوب آهن حدود ۱۷ هزار پرسنل و ده‌ها هزار هوادار دارد که همگی چشم امیدشان به نتایج این تیم است.

سرمربی ذوب آهن در پایان گفت: از هواداران ذوب آهن که عاشقانه به پای تیم ایستاده‌اند متشکرم‌. شاید این فصل از نتایج تیم ناراحت و عصبی باشند و انتقادهایی بکنند که قطعا به جاست منتهی در شرایط کنونی نباید تیم را تنها بگذارند و از آنها می‌خواهم به هر نحوی تیم را حمایت کنند تا انشالله در لیگ‌برتر بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز