خبرگزاری کار ایران

تهی دست: با حضور آقای فکری شوک مثبتی به تیم وارد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۱۱۶

میثم تهی دست مدافع نفت مسجدسلیمان می گوید با حضور آقای محمود فکری شوک مثبتی به این تیم وارد شده است.

به گزارش ایلنا، تیم نفت مسجدسلیمان فصل پرنوسانی را تجربه کرد اما با همه اتفاقاتی که پشت سر گذاشتند حالا شرایط‌شان بهتر شده است. میثم تهیدست مدافع شمالی نفتی‌ها بر این باور است که حضور محمود فکری باعث این اتفاق و بالا رفتن شرایط روحی، روانی بازیکنان شده است. البته او گلایه‌هایی هم دارد که قابل تأمل است. اینکه بعد از ۲۲ هفته هنوز نمی‌دانند هفته آینده با چه تیمی باید بازی کنند موضوع خوشایندی نیست.

 

نفت مسجدسلیمان فصل پر افت و خیزی را پشت سر گذاشته است.

در ابتدای فصل خیلی‌ها روی تیم ما حساب باز نمی‌کردند، ولی خوشبختانه تا الان نتایج خوبی گرفتیم و تمام هدف‌مان این است که روند فعلی را ادامه دهیم. نیم‌فصل اول خوبی داشتیم اما نیم‌فصل دوم بخصوص بعد از باخت خانگی به نساجی شرایط‌مان خیلی سخت شد اما با تغییراتی که به وجود آمد و حضور آقای فکری شوک مثبتی به تیم وارد شد. خدا را شکر بچه‌ها خیلی با انگیزه‌تر و شاداب‌تر در تمرینات حاضر می‌شوند و همانطور که می‌بینید نتایج ما گواه این ادعا است.

چه نتایجی؟

ما یک امتیاز حساس و ارزشمند را در اصفهان از سپاهان گرفتیم. سپاهانی که در خانه‌اش خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهد و دیدیم همین هفته پنج گل به مس رفسنجان زد. بعد از آن دو بازی متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

پس با این شرایط از منطقه خطر در انتهای جدول دور شده‌اید.

 فاصله تیم‌ها در بالا و پایین جدول خیلی کم است. به همین دلیل از الان نمی‌توان گفت به حاشیه امنیت خوبی رسیده‌ایم و به نظرم شرایط لیگ به شکلی شده که باید تا دقیقه ۹۰ تلاش کنیم. به آینده خیلی امیدواریم و به امید خدا با همین شرایط لیگ را ادامه می‌دهیم. همانطور که گفتم در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم و از لحاظ فنی هم کمی افت کرده بودیم ولی با آمدن فکری شرایط تیم بهتر شد و حالا می‌خواهیم نتایج خوب نیم‌فصل اول را تکرار کنیم. ما اصلاً به پایین جدول نگاه نمی‌کنیم و نگاه همه بازیکنان و کادر فنی به بالای جدول است.

البته بازی‌های سختی هم در پیش دارید.

 به نظر من بازی آسان بخصوص در نیم‌فصل دوم نداریم. الان چند تیم مدعی قهرمانی و کسب سهمیه هستند و تعدادی هم برای بقا می‌جنگند پس بازی با هر کدام‌شان مشکل خواهد بود. ضمن اینکه در لیگ امسال فاصله امتیازها کم است و با یکی، دو برد می‌توانیم چند پله در جدول صعود کنیم. امیدوارم در بازی‌های آینده با پیروزی مقابل حریفان وضعیت‌مان در جدول بهتر شود.

چه جایگاهی را در انتهای فصل برای خودتان پیش‌بینی می‌کنید؟

تنها انگیزه ما این است که تیم نفت مسجدسلیمان نسبت به فصل گذشته جایگاه بهتری را در جدول به دست آورد چون همیشه گفته‌ام یکی از دلخوشی‌های اصلی مردم مسجدسلیمان و هوادارانش همین تیم است. آنها مطمئن باشند همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا شرمنده محبت‌شان نشویم.

چه انتظاری دارید؟

 ما در همه بازی‌ها نشان دادیم تیم باانگیزه‌ای هستیم و امسال هم از لحاظ تیمی و فردی دنبال پیشرفت هستیم، با اینکه برخی مشکلات هم ما را اذیت می‌کند، ولی خیلی کم پیش آمده است که در این مورد صحبت کنیم و تمام تمرکزمان این است که نتایج خوبی بگیریم تا مردم مسجدسلیمان را خوشحال کنیم. البته انتظار داریم مسئولان شهر و استان توجه بیشتری به تیم داشته باشند چرا که هشت بازی فوق‌العاده حساس باقی مانده است.

در حال حاضر که تهران هستید؟

 بله ما اردویی را در تهران بر پا کرد‌ه‌ایم و خوشبختانه تمرینات منظمی را هم انجام می‌دهیم اما یک مشکلی وجود دارد و آن اینکه شاید باور نکنید ما هنوز نمی‌دانیم با چه تیمی بازی داریم. بازی معوقه‌مان زمانش اعلام نشده و طبق برنامه نیم‌فصل هم با پیکان باید بازی کنیم.

چه تیم‌هایی شانس قهرمانی دارند؟

 من پرسپولیس را شانس اول می‌دانم، آنها چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و تنوع تاکتیکی خوبی دارند. پرسپولیس شانس اول است و اگر استقلال هم نوسان کمی داشته باشد می‌تواند مدعی باشد، همینطور سپاهان که امسال واقعاً نتایج خوبی گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز