خبرگزاری کار ایران

منشا سورپرایز قلعه نویی در تابستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۷۹۷

مهاجم نیجریه ای گل گهر در لیگ بیستم طوفانی آغاز کرد و بی رمق کارش را ادامه داد ولی هنوز هفت هفته فرصت دارد تا به مهاجم اول لیگ برتر تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، گادوین منشا مهاجمی که در تعطیلات نیم فصل لیگ نوزدهم به سیرجان آمد و خوب عمل کرد در فصل بیستم عملکردی پر فراز و نشیب داشته است.

منشا با عملکردی فوق العاده در ۸ بازی ابتدایی فصل امسال ۹ گل زد و ۲۸ بار شوت به دروازه داشت و نمره متوسط ۷.۷۳ را گرفت اما در نیم فصل دوم عملکرد او به شدت افت کرده است.

منشا در ۸ بازی ابتدایی نیم فصل دوم فقط ۷ بار شوت به دروازه داشته و گلی هم به ثمر نرسانده است.

آخرین گل او در جریان بازی های لیگ برتر مقابل نساجی بود که با حرکتی عجیب در شادی گلش محروم شد‌.

او پس از نساجی در جام حذفی مقابل پارس جنوبی جم یک بار موفق به گلزنی شده است. 

افت عملکرد منشا در خط حمله گل گهر، نتایج این تیم را نیز تحت تاثیر قرار داده به گونه ای که اگر او نیمی از عملکرد خوبش را در ادامه نیز نشان داده بود شاگردان امیرقلعه نویی در جدول شرایط به مراتب بهتری داشتند.

 منشا که اکنون به تعطیلات رفته اگر در تابستان دقت و تمرکز و تلاش بیشتر را چاشنی کارش کند، می‌تواند با تجدید قوا بازگشتی طوفانی را تجربه کند و ضمن آمدن به صدر اخبار فوتبالی، هم گل گهر را به شرایط آرمانی تر بازگرداند و هم برای فصل بعد خود برنامه ریزی بهتری داشته باشد.

حالا می‌توان گفت اگر مهاجم نیجریه‌ای در هفت بازی تابستانی اگر زهردارتر عمل کند، ارزش خود را در بازار تابستانی نیز دوچندان کرده است! اتفاقی که هم امیر قلعه‌نویی از آن استقبال می‌کند و هم هواداران سیرجانی را خوشحال خواهد کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز