خبرگزاری کار ایران

اشتباهات داوری نبود جایگاه‌ماه در جدول بالاتر بود

نصراله عبداللهی: باید بازیکنان بیشتری از استقلال به تیم ملی دعوت می‌شدند/ این گل برای رمضانی خوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۶۸۲

سرپرست تیم استقلال نسبت به اتفاقات دیدار مقابل نفت آبادان واکنش نشان داد.

نصراله عبداللهی سرپرست تیم استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص پیروزی مقابل صنعت نفت در لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی را مقابل نفت آبادان پشت سر گذاشتیم به نظرم استقلال شایسته این پیروزی بود هر چند که ما می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم.

وی درباره اینکه این روزها اشتباهات داوری به ضرر استقلال است ادامه داد: شاید جالب باشد بدانید در همین سه بازی اخیر استقلال از اشتباهات داوری بسیار ضرر کرد و در همین بازی مقابل نفت آبادان ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم اما اشتباهات داوری مانع از انجام این کار شد. این اشتباهات باعث شده به مجموعه کادر فنی و بازیکنان فشار و استرس زیادی وارد شود.

سرپرست استقلال افزود: اگر روی هم حساب کنید اشتباهات داوری باعث شده که استقلال اکنون در رده سوم جدول قرار داشته باشد. اشتباهات باعث می‌شود تمرکز تیم از بین برود و تیم مقابل یک حمله کند و گلزنی کند و تمام زحمات تیم هدر برود.

وی درباره اینکه اسکوچیچ از استقلال فقط مهدی قایدی را به تیم ملی دعوت کرده است خاطرنشان کرد: نظر سرمربی تیم ملی این است انشاالله تیم ملی نتیجه لازم را بگیرد و به جام جهانی صعود کند. به نظرم حق استقلال این بود سه، چهار نماینده در تیم ملی داشته باشد.

عبداللهی در خصوص اینکه مجیدی در طول بازی مقابل نفت آبادان اعتراضاتی به ناظر بازی داشت اذعان کرد: حدود 100 هوادار در پشت بام‌های اطراف ورزشگاه حضور داشتند و بازی را تماشا می‌کردند به این مساله اعتراض کردیم گفتند یک خیابان فاصله است و چون منازل مردم است کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم گفتند اگر بی احترامی کنند آنها را متفرق می‌کنیم جالب است این اتفاق هم افتاد کاری هم نتوانستند انجام بدهند.

سرپرست استقلال در خصوص اینکه دیاباته هم به مرخصی رفت افزود: دیاباته هفت روز مرخصی داشت که با صلاحدید فرهاد مجیدی وی هم به تعطیلات رفت و قرار است در دور جدید تمرینات به تهران باز گردد.

وی درباره ادعای علی فیروزی سرپرست نفت مبنی بر اینکه داور به نوعی کار را برای استقلال درآورد افزود: این همه تماشاگر این بازی را نظاره بودند و خودشان می‌توانند در این زمینه قضاوت کنند.

عبداللهی در پایان در خصوص گلزنی آرمان رمضانی در دقایق پایانی گفت: رمضانی خیلی در این مدت تحت فشار بود و این گل برایش خیلی خوب شد او در تمرینات خیلی زحمت می‌کشد و انشاالله این گلزنی‌هایش تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز