خبرگزاری کار ایران

دکتر هراتیان: درمانگاه فولاد مطابق با استانداردهای ایفمارک راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۵۱۵

رییس مرکز ایفمارک ضمن بازدید از زیرساخت های باشگاه فولاد خوزستان از اراده مسئولان این باشگاه برای راه اندازی درمانگاه پزشکی ورزشی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر زهره هراتیان در خصوص دلایل سفرش به اهواز گفت: با توجه به دعوت آقای آذری و اراده قوی ایشان و مجموعه باشگاه فولاد در راه اندازی درمانگاه پزشکی ورزشی، این فرصت به وجود آمد که از نزدیک امکانات باشگاه فولاد خوزستان را بررسی کنیم و به نظر من با آنچه که مشاهده شد،  باشگاه بی نظیر فولاد خوزستان زیرساخت لازم برای راه اندازی درمانگاه پزشکی ورزشی را دارد. مدیر ایفمارک در خصوص روند اجرای این پروژه گفت: در حال حاضر تجهیز درمانگاه باشگاه فولاد خوزستان در فضایی بالغ بر 1200 متر مربع توسط مسئولان ذی ربط در حال پیگیری می باشد که با توجه به پتانسیل موجود و کادر پزشکی باسابقه در فولاد قرار است خدمات ریکاوری و بازتوانی با استانداردهای ایفمارک به ورزشکاران و عموم مردم ارائه گردد.

هراتیان با اشاره به پیش قدم بودن باشگاه فولاد در این زمینه، اظهار داشت: در دنیا از برند باشگاه‌ها در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، پزشکی استفاده می شود، پس این موضوع اتفاق جدیدی نیست. در حال حاضر در باشگاه بایرن مونیخ یک کلینیک وجود دارد که علاوه بر اینکه به خود باشگاه تعلق دارد، خدمات لازم و پزشکی که مربوط به آسیب‌های عضلانی است را به مردم عادی ارائه می دهد و باشگاه فولاد نیز با راه اندازی این مرکز پوشش خوبی می‌تواند برای زیرمجموعه خودش در تمامی رده‌ها داشته باشد و علاوه بر آن به سایر ورزشکاران در خوزستان و استان های اطراف می تواند خدمات دهد. 

رییس مرکز ایفمارک با اشاره به امکان ارائه خدمات متنوع در درمانگاه باشگاه فولاد خوزستان، گفت: یکی از موارد دیگر که در این پروژه دیده شده است مباحث مربوط به سلامت تخصصی حوزه سلامت می باشد که با توجه به شرایط کرونا از نظر روان شناسی و تغذیه این مرکز می تواند به بسیاری از خانواده ها کمک کند. در کنار آن بحث آموزش نیز در این مجموعه دیده شده که به صورت آنلاین و حضوری میتوانیم آموزش را در حوزه سلامت پزشکی با گروه هدف حرفه ای و غیر حرفه ای در این مجموعه داشته باشیم.

دکتر هراتیان در خاتمه اظهار داشت: ایفمارک در تلاش است که با همکاری باشگاه‌های بزرگ، خدمات پزشکی ورزشی را به صورت منطقه ای ارائه دهد و با توجه به اینکه باشگاه فولاد در این زمینه پیشقدم است به هواداران آن تبریک می‌گویم. آن چیزی که من در این بازدید دیدم، فکر می‌کنم با توجه به اراده موجود، تا دو ماه آینده و در تابستان 1400 این اتفاق بیفتد و در فصل بعد انشاالله شما درمانگاهی با استانداردهای ایفمارک خواهید داشت که تست های پزشکی تیم های رده ها در کلیه رشته های ورزشی در آن انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز