خبرگزاری کار ایران

تصمیمات مهم دراگان اسکوچیچ

10 + 2 تغییر در لیست تیم ملی برای حضور در مقدماتی جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۱۸۷

فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نظر دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران 26 بازیکن به اردوی تیم ملی برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر دعوت شدند. 

لیست تیم ملی درحالی توسط سرمربی تیم ملی اعلام شد که نسبت به آخرین اردوی تیم ملی که در فروردین ماه برگزار شد شاهد 12 تغییر در لیست تیم ملی بوده‌ایم.

در فروردین ماه که تیم ملی در بازی دوستانه به مصاف سوریه رفت و با نتیجه 3 بر صفر تیم ملی همراه بود با نظر اسکوچیچ محمد رشید مظاهری، عارف غلامی، سیامک نعمتی، مهدی تیکدری، امید ابراهیمی، ابوالفضل جلالی، امید نورافکن، علی کریمی، الهیار صیادمنش و سجاد شهباززاده دعوت شدند و بعد از آنکه تست کرونای مظاهری و غلامی مثبت شد، حامد لک و عارف آغاسی به جایگزین این دو بازیکن در اردوی تیم ملی شدند.

همچنین در لیست جدید تیم ملی، محمدرضا اخباری، امیر عابدزاده، مرتضی پورعلی گنجی، صادق محرمی، دانیال اسماعیلی‌فر، کما کامیابی‌نیا، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی بازیکنان جدیدی هستند که توسط اسکوچیچ به اردو تیم ملی دعوت شدند و به نظر می‌رسد سرمبی کروات تیم ملی به دنبال یک انقلاب در تیم ملی است تا بتواند به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند.

همچنین گفتنی است امید نورافکن و علی کریمی به دلیل مصدومیت از لیست تیم‌ملی کنار گذاشته شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز