خبرگزاری کار ایران

فریدونی: خودم از نزدیک شاهد برخورد نارنجک با اتوبوس پرسپولیس بودم/ سایپا با استفاده از روابطش در فدراسیون نتیجه بازی را عوض کرد/ این سه امتیاز چطور از گلویشان پایین می‌رود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۱۵۵

مدیرعامل ذوب آهن نسبت به حکم کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر شدن بازی سایپا - پیکان معترض است.

مجتبی فریدونی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. به نظرم بچه ها در این بازی عملکرد همیشگی را نداشتند و به هر حال نتیجه را واگذار کردیم و شکست هم بخشی از فوتبال است.

وی در مورد اتفاقات و حواشی پیش از بازی و برخورد نارنجک با اتوبوس پرسپولیس گفت: من با اتوموبیلم در حال حرکت به سمت ورزشگاه بودم و دقیقا پشت سر اتوبوس پرسپولیس بودم و صحنه پرتاب نارنجک را از نزدیک دیدم که افرادی از بالای پل هوایی مواد منفجره را به سمت اتوبوس پرسپولیس پرتاب کردند. آن افراد ناشناس بودند و بعد هم سریع متواری شدند و مشخص نبود چه کسانی بودند.

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: ما این رفتارها را به شدت محکوم می‌کنیم و خدا را شکر شنیدم این نفرات شناسایی و دستگیر شدند و امیدوارم با آنها به شدت برخورد شود تا دیگر در فضای ورزشی شاهد چنین مواردی نباشیم. واقعاً اتفاق خطرناکی بود و ممکن بود حادثه‌ای رخ دهد و خدا را شکر کسی در این شرایط آسیب ندید.

فریدونی در مورد اینکه این افراد منتسب به تیم های اصفهانی مثل ذوب آهن و سپاهان بودند هم گفت: اینها فقط 1-2 نفر بودند که دست به چنین اقدامی زدند و ما هم حرکت را محکوم کردیم. از لحاظ قانونی هم خارج از محیط ورزشگاه چیزی به اسم تماشاگر فوتبال نداریم و در محیط بیرونی افراد شهروند محسوب می‌شوند و نمی‌توان آنها را منتسب به جایی عنوان کرد. به هر حال همانطور که گفتم امیدوارم با آنها به شدت برخورد شود و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در مورد حکم کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر شدن بازی سایپا - پیکان هم توضیح داد: به هر حال باشگاه‌ها از نفوذ خود در فدراسیون استفاده می‌کنند و روابطی که در فدراسیون فوتبال حاکم است باعث شده شاهد چنین مسائلی باشیم. فکر می‌کردیم با تغییر ریاست فدراسیون شاهد عدالت در فوتبال باشیم یا حداقل اوضاع بهتر شود ولی متاسفانه چیزی که می‌بینیم بدتر از مدیریت قبلی است.

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: واقعاً این سه امتیاز چطور از گلوی سایپا پایین می‌رود و واقعاً شب راحت خوابشان می‌برد؟ اشکالی ندارد بگذارید هر کاری دوست دارند بکنند و ما هم باید با چنین شرایطی کنار بیاییم. فقط هم مساله ما نیست و تیم نساجی و تیم‌های پایین جدول همگی از این حکم متضرر شدند. در بازی ما بالای یک دقیقه تیم حریف 12 نفره بازی کرد و آب از آب تکان نخورد ولی در بازی پیکان - سایپا یازده نفره بازی کردند و تعویض ششم هم زیر یک دقیقه در زمین بود.

فریدونی در مورد اینکه با توجه به این حکم و شکست ذوب آهن مقابل پرسپولیس کارشان در پایین جدول سخت شده گفت: مساله ای نیست و به هر حال ما در بازی‌های بعدی نتایج را جبران می‌کنیم و قطعاً در لیگ خواهیم ماند ولی باید بدانند با این رفتارها چه ظلمی به فوتبال ایران می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز