خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: بازی را برای استقلال در آوردند/ داور سه امتیاز خانگی را از ما گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۱۱۳

سرمربی صنعت نفت آبادان نسبت به عملکرد داروی دیدار با استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی بعد از شکست یک بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: این بازی خوب بود اما با اشتباهات داوری از برد خانگی محروم شدیم. در نیمه اول یک پنالتی را ما نگرفت خود داور به بازیکن ما گفت پنالتی بود  اما نمی‌دانم چرا سوت نزدم! در نیمه دوم هم با اخراج بغلانی  بازی یک طرفه شد. طبیعی بود که استقلال بخواهد از این شرایط استفاده کند و به ما فشار بیاورد. متاسفانه در دقایق پایانی که شرایط از دقیقه 85 برابر شده بود روی غفلت بازیکن خودمان و اشتباه فردی گل خوردیم.

وی افزود: متاسفانه مثل بازی با آلومینیم برخی که روی دیوار ایستاده بودند به من توهین کردند زشت است، جز از پیشکسوتان عذرخواهی می کنم. من بچه خوزستان هستم  من تنها مربی خوزستانی هستم که بالاترین مدرک مربیگری را دارم. 4 جوانی که به من فحش دادند باید بدانند. بیش از 30 سال است که مربی هستم تمام مدارکش هست و جز 4 مربی خوزستانی هستم که بالاترین درجه مربیگری در فیفا و یوفا دارم نه در ای اف سی.

پورموسوی تاکید کرد: ولی وقتی بازیکن در دقیقه 90 در محاسباتش اشتباه می کند من چرا باید فحش بخورم؟ مگر بازیکنی روی نیمکت داشتیم که بازی بدهم و ندادم، حریف را نگاه کنید، از هواداران می‌خواهم واقع بینانه ببینید. میلیچ، شجاعیان، آرمان رمضانی را به میدان فرستادند اما من، احمد شریعت  و زواری را بازی می‌دهم ،ما دست‌مان بسته است. نمی‌ترسیم اگر می ترسیدم فرار می‌کردم و می رفتم هیچی هم در آن نبود. هفته ششم، نیم فصل و سه هفته پیش  پیشنهاد داشتم اما ماندم بخاطر کسانی که در ابتدای فصل پشتم ایستادند و وظیفه‌ام بود بمانم.

وی تصریح کرد:  اما دور از وجدان است که از دقیقه 5 و 10 یا مثل این بازی از نیمه دوم فحش بخورم. وقتی به من فحش می‌دهند بازیکن 18 ساله دچار استرس می شود. در میدان نمی تواند کار کند،  اشتباه من در این مسابقه و بازی های قبلی چه بوده که باید فحش بخورم؟ تدارک حمله می بینیم توپ به دفاع و تیرک می خورد و بیرون می آید. اگر در این بازی قبل از 10 نفره شدن حمله نمی‌کردیم می گفتم قبول دارم اما  تدارک حمله می‌بینیم اما توپ به تیرک می خورد. عکس العمل حسینی را در دقیقه 43 ببینید. سه ،چهار بار دروازه اش را نجات داد، چرا من باید فحش بخورم؟ کارم را به بهترین شکل کارم را می کنم.

پورموسوی تصریح کرد: همین توانایی و پتانسیل را داریم، کارم ضعیف است تا شش قدم حریف رسیده‌ام؟  زبیدی، بیت سعید ، ساکی و.. را نداشتم. محمد اهل شاخه در این مسابقه دقیقه یک مصدوم می شود و بغلانی جایش می ورد و اخراج می شود باز من مقصرم و باید فحش بخورم؟! شک ندارم این بازی را برای استقلال درآوردند و پایش می ایستم فیلمش موجود است. صحنه اخراج، پنالتی و خطاهای بازیکن استقلال که داور توجهی به آن نکرد.  برای رئیس فدراسیون و کمیته داوران متاسفم و احضارم کنند هم نمی روم. هر کسی می تواند فیلم بازیمان را مرور کند اگر اشتباه کردم محرومم کنند اما اگر اشتباه نکرده ام عذرخواهی کنند. البته که چیزی عوض نمی شود دردی از ما درمان نمی شود  اما آن 4 نفری که علیه من فحش می دهند می فهمند که دست‌هایی پشت کار است؟  28 اسفند مصاحبه کردم از آن روز برای خودم دشمن ایجاد کردم و بچه های ستاد و دفترشان را تحریک می‌کنند و به من فحش می دهند اما اشکالی ندارد.  من 7 هفته اینجا ایستاده ام و روزی که از شهر بروم می فهمند که من خیانت کردم یا خدمت کردم.

وی تاکید کرد:  بابت عملکردم  بگویم  اول فصل خیلی ها جرات نداشتند که بیایند، چون تیم بازیکن نداشت، من ‌آمدم و بازیکنان هم آمدند. مدیریت همت کرد با دوستی و همدلی تیم را خوب جمع کردیم اما می گویند چرا این تیم در نیم فصل اول خوب بوده اما در نیم فصل دوم اینطور شده است. آن تیم محدود ما همه شان سالم بودند و الان 6 مصدوم داریم. بازی بعدی هم همین اتفاقات است. پنجره نقل وانتقالات ما بسته است و نمی توانیم بازیکن بگیریم.  باید جوانان را به تیم اضافه و این فصل را رد کنیم. دو مرتبه استعفا کرده ام، اگر عملکردم بد بود باشگاه موافقت می کرد.  همه دارند یک طرفه می روند و من پای این تیم سوختم. قرار نیست من گل بزنم و دقیقه 94 توپ را دفع کنم. من به عنوان مربی تیم را آماده و تنش ها را کم و به لحاظ روحی و روانی تیم را آماده کردم اتفاقات به ما ضربه زده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز