خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس دوومیدانی مرکزی به حواشی برگزاری مسابقات در ورزشگاه امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۰۷۰

رئیس هیئت دو و میدانی استان مرکزی به حواشی برگزاری مسابقات دوومیدانی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک توضیح داد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز تصاویری از وضعیت نامناسب و بعضا تخریب شده قسمت‌هایی از زمین چمن ورزشگاه امام خمینی(ره) بخاطر انجام رقابت‌های دو و میدانی کشوری در این مجموعه ورزشی منتشر شد که همین اتفاق با عصبانیت علیرضا منصوریان نیز همراه بود و سرمربی آلومینیوم تاکید کرد تا عدم رفع مشکل این استادیوم تمرینات‌شان را شروع نمی‌کنند.

مجید فروتن‌نیا، رئیس هیئت دو و میدانی استان مرکزی که در حال حاضر ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک هستند، در خصوص این اتفاق عنوان کرد: وضعیت زمین چمن یا ورزشگاه هیچ ارتباطی به باشگاه آلومینیوم ندارد چون هزینه‌ای بابت آن پرداخت نمی‌کنند. ورزشگاه امام خمینی(ره) در اختیار هیئت دو و میدانی است. اگر ما اجازه می‌دهیم آنها در این ورزشگاه بازی کنند، لطف می‌کنیم!

او ادامه داد: وزارت ورزش زمانی که می‌خواست این ورزشگاه را واگذار کند، به باشگاه آلومینیوم و هیئت فوتبال استان پیشنهاد داد که اگر می‌خواهید آن را در اختیار بگیرید، اما آنها اعلام کردند نمی‌خواهند؛ وقتی ما این شرایط را دیدیم، خودمان آنجا را در اختیار گرفتیم و هزینه‌هایش را برای بازسازی دادیم و الان ورزشگاه کاملاً از سال گذشته در اختیار هیئت دو و میدانی است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان مرکزی تصریح کرد: باشگاه آلومینیوم نه پول می‌دهد، نه قرارداد می‌بندد، اما با توجه به اینکه به جاهای دیگر وصل هستند، از این ورزشگاه استفاده می‌کنند. 

او یادآور شد: سهامداران آلومینیوم می‌خواهند تیم فوتبال را زمین بزنند و برای این کار دنبال قربانی می‌گردند. به همین دلیل ما را جلو انداخته‌اند، البته ما هم کوتاه نمی‌آییم. من خودم ۳۰ سال در ورزش استان مرکزی هستم و همه چیز را می‌دانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز