خبرگزاری کار ایران

آزمون: ما یار دوازدهم تیم ملی فوتبال ایران در بحرین هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۹۸۵

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر20 سال بانوان ضمن حمایت از تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که منتظر صعود پرقدرت کاروان تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر است.

به گزارش ایلنا و ب نقل از سایت رسمی فدراسیون، مریم ازمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر20 سال بانوان  گفت: با توجه به زمان بسیار اندک پیش رو برای اماده سازی تیم ملی فوتبال و مشکلات و محدودیت‌هایی که وجود داشت  باعث شد تا نتوانیم آنطور که باید در مسیر آماده سازی قرار بگیریم که این امر بر می گردد به نقش مسئولین  قبلی در فدراسیون. چرا که عملکرد مناسبی برای آماده سازی تیم نداشتند.

وی که معتقد است که اکنون زمان مناسبی برای انتقاد و ضربه زدن به تیم ملی نیست در ادامه گفت: باید تمامی شرایط را ایجاد کرد تا بازیکنان به همراه کادر فنی با ارامش خاطر در بحرین حضور یابند. همه ما اعم از پیشکسوتان،مربیان، بازیکنان تیم های مختلف و در نهایت مردم عزیزمان با حمایت از کاروان تیم ملی فوتبال در انتظار کسب بهترین عملکردهستیم. ما یار دوازدهم تیم ملی فوتبال بوده و از هیچ تلاشی برای  موفقیت تیم ملی خود دریغ نمی کنیم.

آزمون در پایان تاکید کرد: دامن زدن به مشکلات جز این که بخواهد فوتبال ما را عقب ببرد، نتیجه دیگری ندارد. رفتن تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی مختص به 11 نفر و کاروان 30 نفره اعزامی به بحرین نیست و بدون شک صعود بازیکنان برای تمامی تیم های ملی و حتی فوتبال ایران مثمر ثمر خواهد بود.

فوتبال یک پدیده جهانی است که بر همه چیز تاثیر می گذارد و دل میلیون ها ایرانی با صعود تیم ملی شاد خواهد شد. همه ما آروز داریم شاهد صعود پرقدت تیم ملی ایران در جام جهانی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز