خبرگزاری کار ایران

نوبخت خبرداد: تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۸۴۶

رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که این سازمان برای تجهیز و نوسازی ورزشگاه آزادی ۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص می دهد.

به گزارش ایلنا، محمد باقر نوبخت در  نشست با روسای فدراسیون های المپیکی گفت: در کمتر از هشت ماه سه بار در ورزش حضور داشتم. به همان دلیلی که  شما تلاش می کنید مردم را شاد کنید من هم به همان دلیل سه مرتبه به جمع ورزشی ها آمده ام و تا آخرین روز حضورم بر سر پیمان با شما هستم. ما به عرصه ای می رویم که شرایط با رقبا برابر نیست.

او ادامه داد: شما با همین اندک‌ها بچه‌ها را به میادینی می‌برید که مردم چشم انتظار شما هستند. با این کاستی‌ها باید به نحو شایسته مدیریت کنیم. ما جز مشارکت بزرگ برای انتخابات انتظاری نداریم و کاندیدایی را مد نظر نداریم. این رفت و آمدها هم به خاطر اولویت است چون اگر شما را حمایت نکنم کوتاهی کرده‌ام. ورزش برای ما مهم است و باید در عمل آن را نشان دهیم. من با دو بودجه شما را حمایت می کنم یکی بودجه مصوب است. بخش دیگر ظرفیت قانونی دارد.

نوبخت همچنین گفت: یک ردیف کمک مصوب شده و در اعداد و ارقام نیز آمده است. ما حداکثر پرداخت‌ها را در این ردیف‌ها انجام می‌دهیم. ما روز گذشته مبلغ ناچیزی را به فدراسیون والیبال فرستادیم. من ورود نمی‌کنم که چه اندازه باید توزیع منابع شود. من بخشی از نیازهایی را که اعلام می ‌کنید از بودجه ورزش پرداخت می‌کنم و برخی توزیع بودجه براساس ظرفیت قانونی است. ما ۲۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی ورزشگاه آزادی کمک می کنیم.

 نوبخت درباره حضور در جمع روسای فدراسیون های المپیکی، عنوان کرد: رخداد بزرگی را پیش رو داریم که چشم ملت ایران به فرزندانش در این عرصه‌های جهانی و بین‌المللی است. هر نوع امتیازی که فرزندان مان در این عرصه المپیک و پارالمپیک کسب می‌کنند مردم ایران را شاد خواهند کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: با توجه به مباحث کلی در کشور آنها زمینه خرسندی را فراهم می‌کنند، از این جهت حمایت از فدراسیون‌ها در این رقابت‌های المپیک می‌تواند ماموریت بزرگی باشد که من این را دنبال کردم.

نوبخت گفت: برای تقویت فدراسیون ها قرار شد نیازهای آنها را بررسی کنند و متناسب با آنها از تک تک ردیف ها و ظرفیت قانونی که هست استفاده کنم. این اطمینان را به مردم شریف خواهیم داد تا از فرزندان در عرصه جهانی و المپیکی حمایت کنیم تا عزیزان با این پشتیبانی با دست پر برگردند و شادمانی ملت را فراهم کنند.

وی درباره اینکه شما مبلغی را به فوتبال کمک کردید، عنوان کرد: با توجه به ضرورت‌هایی که وجود داشت و تیم ملی در عرصه مقدماتی جام جهانی شرکت می‌کرد نمی‌توانستیم صبر کنیم تا این جلسه برگزار شود. کمک به این عزیزان انجام شد. امیدوارم بار دیگر که شما را زیارت می کنیم از کمک مالی به فدراسیون های مختلف صحبت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز