خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: در کسب سهمیه رکوردشکنی می‌کنیم/ ورزشکاران تعارف ندارند و مشکلات را می‌گویند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۸۳۴

وزیر ورزش و جوانان گفت: در بازیهای المپیک توکیو از لحاظ کسب سهمیه رکوردشکنی می‌کنیم و هنوز مسابقاتی پیش رو هست تا بتوان سهمیه گرفت.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، در  نشست نوبخت با روسای فدراسیون های المپیکی تصریح کرد: در آستانه برگزاری بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان قرار داریم و امیدواریم ورزشکاران ما بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. به خاطر شیوع ویروس کرونا در جهان المپیک با یک سال تاخیر برگزار می‌شود. امیدوار هستیم با وجود محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی که همچنان وجود دارد این مسابقات دو ماه دیگر برگزار شود.

او ادامه داد: یک فرق عمده‌ای که این بازیها با دیگر رویدادهای جهان دارد این است که  نخبه‌ترین و زبده‌ترین ورزشکاران جهان در رویداد المپیک حاضر می‌شوند. آنهایی که بهترین نتیجه و رکورد را کسب می‌کنند می‌توانند در المپیک حاضر شوند. المپیک محل و آوردگاه بهترین‌های دنیا است. اتفاقی که در این دوره از  المپیک درحال رخ دادن است، کاروان ایران از لحاظ کسب سهمیه می‌تواند رکوردشکنی کند و با توجه به مسابقاتی که پیش‌رو داریم تعداد سهمیه‌های ما افزایش خواهد داشت. روسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران ما تلاش زیادی انجام داده‌اند تا بتوانند این سهمیه‌ها را بدست آورند.  

سلطانی فر در مورد مشکلات ورزشکاران تاکید کرد: ورزشکار ما با کسی تعارف ندارد و اگر مشکلی داشته باشد به گوش مقام مسئول می‌رساند و همانطور که مشکلات کشتی‌گیران و این فدراسیون با پیگیری‌ها حل شد مشکلات دیگر فدراسیون‌ها و ورزشکاران را نیز حل خواهیم کرد. مجموعه آزادی نیازمند پشتیبانی و تامین اعتبار است تا بتوانیم کمبودها و مشکلاتی که این مجموعه دارد را حل کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: قطعا نسل های آینده به وجود چنین افتخارآفرینانی می‌بالند و یاد و خاطره روز سوم خرداد  را گرامی می‌داریم و امیدواریم که رهروان خوبی برای شهدا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز