خبرگزاری کار ایران

گل محمدی - مجتبی حسینی؛ استاد و شاگرد به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۵۸۶

سرمربی پرسپولیس امروز باید با تیمش به مصاف دستیار سابق خود برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز و از ساعت 19:30 بین ذوب آهن و پرسپولیس، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

در این دیدار یکی تقابل جالب را شاهد خواهیم بود که میان سرمربیان دو تیم یعنی یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی رقم می‌خورد.

مجتبی حسینی اولین بار در فوتبال ایران روی نیمکت تیم گل محمدی به عنوان دستیار اول او شناخته شد و سپس کارش را به عنوان سرمربی شروع کرد و رفته رفته اسم و رسمی مستقل برای خودش دست و پا کرد.

حسینی در ذوب آهن و در تراکتور در کنار گل محمدی حضور داشت و در مقطعی هم پس از قطع همکاری ذوبی‌ها با گل محمدی مدت کوتاهی جانشین او روی نیمکت این تیم شد و پس از آن همکاری این دو نفر در تراکتور ادامه پیدا کرد و سپس هر یک از طرفین مسیر خود را در پیش گرفت.

حالا گل محمدی و حسینی باید تیم هایشان را به مصاف هم بفرستند و شرایط دو تیم جوری است که به 3 امتیاز این دیدار نیاز دارند. پرسپولیس برای عقب نماندن از کورس قهرمانی در رقابت با سپاهان و ذوب آهن برای فرار از منطقه خطر سقوط به لیگ یک برای کسب هر 3 امتیاز بازی امروز تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز